Enyhe ráncfelvarráson esett át a Dacia Duster, amelyet a gyártó tervei szerint 2021 nyarától lehet majd előrendelni.

Dacia Duster

Az új Daciát az új, Y-alakú fényszóró-kialakítás és a krómozott hűtőrács különbözteti meg a „régitől”, és először kerültek bele hatékonyabb LED-es első indexek. Az új aero-csomag részét képezik a 15 és 16 colos keréktárcsák is többek közt. Az új kerékcsapágyak, a gumiabroncsok és a hatékonyabb lámpák állítólag 5,8 g/km CO2-kibocsátás-csökkentést eredményeznek az összkerékhajtású Duster esetében.

Dacia Duster

A megújult utastér - amelyet a Dacia az ügyfelek bevonásával tervezett meg - új anyagokat és egy újratervezett középkonzolt kapott, 1,1 literes tárolórekesszel, valamint a szériában bevezetnek egy okostelefon-integrációval ellátott 8,0 colos érintőképernyőt.

„Kicsit több frissességet szerettünk volna adni az autónak. Olyan apróságokon akartunk javítani, amelyekre az ügyfelek érzékenyek, mint például a szélesebb képernyővel ellátott multimédiás rendszer. A könnyű használatot is javítani akartuk, ezért egy új középkonzolt tettünk az első ülések közé. Az energetikai hatékonyságot is igyekeztünk javítani a CO2- és a fogyasztás csökkentésével” – nyilatkozta Julien Ferry, a Duster termékcsalád programigazgatója az Autocarnak.

Dacia Duster

A csúcsmodellbe pakolt 150 lóerős TCe benzinmotor mostantól egy új hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltóval párosul. A Duster Bi-Fuel pedig 50%-kal nagyobb LPG-tartályt kap.

A Dacia Duster utastere

A megrendelések a tervek szerint idén nyáron indulnak, a hazai árakról egyelőre nincsenek pontos információink.