Kiszivárgott fotók az A35 AMG-ről

Közzétéve:
2018-09-17, 18:49

A Mercedes A-osztály új csúcsmodellje az őszi Párizsi Autószalonon mutatkozik be.

Még mielőtt bevezetnék a 2019-ben érkező A45 AMG-t, a Mercedes egy valamivel visszafogottabb verzióval tetőzi be az A-osztály palettáját. Az A250 után az A35 AMG áll a kínálat tetejére, melyről a korábbi kémfotók után a gyártó által kiszivárogtatott részleteket hoztak nyilvánosságra.

Mercedes A35 AMG elölről.

A legutóbbi képeken a Nürburgringen szerepelt tesztelés közben, ám akkor még erősen álcázott prototípusként. A hivatalos bemutató közeledtével a Mercedes újabb fotókon mutatja meg az autó egyes részeit, ezzel fokozva a hangulatot. Az Audi S3, a Volkswagen Golf R és a BMW M140i riválisának szánt ferdehátú ugyanazt a négyhengeres motort használja, amelyet az A45-be is tesznek, természetesen kevesebb lóval.

Mercedes A35 AMG hátulról.

Kevesebb alatt 304-et értek egész pontosan, mellyel a 300 lovas Golf R fölé pozicionálják az A35-öt. Ez az új A-osztály motorjának továbbfejlesztett változata átírt programozással, módosított hengerfejjel és forgattyúházzal. Mivel az A45 0-100-as gyorsulását a 4 másodperces határ alá tervezik belőni, az A35 feltehetően 4,5 másodperc körül teljesíti majd a sprintet. Ezzel olyan autókkal futna azonos időd, mint például a Porsche 718 Cayman S.

Mercedes A35 AMG fényszóró.

Ez lesz az AMG paletta „legolcsóbb” darabja tekintve, hogy a Mercedes gyári tuning cége ennél csak nagyobb modellekkel foglalkozik. A két csúcskivitelt könnyű lesz összekeverni, hiszen a kipufogók különbsége jelenti majd a legnagyobb eltérést az erősebbik és a gyengébbik verzió közt. Az A45 négy, míg az A35 két végen durrog majd. Mindkettőben állítható gátlók lesznek, ám érthető módon az A35-ben kevésbé lehet majd keményre hangolni a futóművet.

 Mercedes A35 AMG kémfotó oldalról.

A 2018 elején gyártásba került A-osztály méltán nevezhető a kompakt szegmens éllovasának. A 0,25-ös légellenállási együtthatója jótékony hatással van a fogyasztásra. Technikai tartalma is elismerésre méltó, hiszen akár két darab 10,25 colos kijelző is kérhető hozzá. A vezetéstámogató rendszerekből is egy egész arzenált vonultat fel a gyártó, hiszen a kompakt Mercedes akár részlegesen önvezető módban is képes üzemelni. Az újdonságot eddig az 1,5 literes dízelmotor jelentette, ám a két AMG kivitel érkezésével sokkal több izgalomra számíthatnak a potenciális vásárlók.

Forrás:

További autós hírek

A telegraph írt róla, hogy angliai farmerek vetették fel az ötletet, mivel a földjeik közelében lévő gyorséttermek szemete valósággal elárasztja…

Napjainkban a leggyakrabban felmerülő téma az autózásban az elektromos autózás. Előnyei és hátrányai egyarán vannak, mert tény, hogy egyelőre még…

Gyalogátkelőhelyen gázolt el egy idős asszonyt egy negyvenöt éves Nógrád megyei nő. Mivel a baleset körülményei miatt elrendelt pályaalkalmassági vizsgán…

A HVG egyik olvasóját nem kicsi meglepetés érte ma. Egy kapuvári parkolóban, fizető övezetben hagyta autóját, miután parkolójegyet vett és…

Már a rendszámnál akadtak gondok a fejben: Alfagirl!??? Nyilván akár lehetett valami “izomagy reklám” megrendezett videó, amit sejtet a rendszám,…

Kapcsolódó írások

A német luxus etalonja – Mercedes-Benz S-osztály (W140)
2018. február 09.
A W140-es „bálna” Mercedes hét évig képviselte a márka csúcsát a 90-es években. Grandiózus megjelenésével és műszaki túltervezettségével új mércét állított fel a luxusautók piacán.
Hullócsillag? – Mercedes E-osztály W210
2018. augusztus 25.
A W210-es egy új arculatot és vállalatfilozófiát képviselt a Mercedes palettáján a 90-es évek közepétől. Nem generációkra tervezték, mégis szépen teljesít!
Mercedes-AMG Project One prototípus versenypályán
2018. szeptember 20.
Lencsevégre kapták a Mercedes-AMG Project One-t, álcázva egy angliai tesztpályán. Ha minden jól megy, rövidesen már közútra is felmerészkednek a szörnyeteggel!
2019. január 23.
Elegáns külső, komfortos belső, maximális menetteljesítmények. A Mercedes ikonikus roadster-szériája ezeket a tulajdonságokat egyesíti már több, mint 50 éve!