2021. november 17. | 09:51

4 évvel a piacra kerülés után a gyártó felfrissítette a népszerű crossovert, nem csak a megjelenés, de a motorok hangolása is változott.

A T-Roc mostanra meghaladta az 1 millió eladott példányt is, így kijelenthetjük, hogy népszerű a modell és a frissítés is időszerű volt. A változtatások érintik az összes kivitelt, beleértve a kétajtós kabrió kiadást is.

Az egyik legfontosabb változás az orr-részt érintette, megújultak a fényszórók, LED-es technológiára váltottak és a formájukon is lágyítottak, új a hűtőrács, nagyobb a VW logó és átdolgozott első lökhárító került az autóra, ami magába foglalja a nappali menetfényt és az első, alsó légterelőt is.

A hátsó lámpák is LED-esek, valamint a lökhárító is módosult valamelyest. Új, 16-19 colos méretben választható felnikkel is készült a gyártó, és már a Life és Style csomagokban is elérhető a kéttónusú fényezés, valamint a krómhatású és fekete színezések. Természetesen R csomag is érkezik az új T-Rochoz, ami sportos elemeket fog tartalmazni, mint például a lökhárító, a különböző légterelő elemek és 18 colos Jerez könnyűfém felnik.

A belteret tekintve a legtöbb odaadást egyértelműen az új, puha tapintású műszerfal kapta, ami a korábbi kemény műanyag borításokat váltja. Új, 8 colos műszeregység, és opcionálisan választható 8 vagy 9,2 colos infotainment is került az autóba, amely egy sor frissítést kapott.

Ilyen például a valós idejű forgalom figyelés, az Apple CarPlay és az Android autó bluetooth kapcsolaton keresztül, valamint egy tovább okosított VW WeConnect applikáció, amely beépített sim kártyával rendelhető. Az R csomag természetesen a belteret is érinti majd, sportos kormánykerék, nagy infotainment és R-specifikus műszerek lesznek elérhetőek a T-Rochoz.

A motorpalettán három turbós benzines és két turbódízel lesz elérhető. Benzines téren egy 1,0 literes, 110 lóerős háromhengeres, egy 1,5 literes, 150 lóerős négyhengeres és egy szintén négyhengeres, 2,0 literes, 190 lóerős motorból válogathatnak majd a vásárlók.

Dízel téren kétféle erőszint lesz elérhető, mind a két motor 2,0 literes, az egyik 115, a másik 150 lóerős. Az R kiadás motorházteteje alatt szintén egy négyhengeres dolgozik majd, ám 300 lóerő és 400 Nm nyomaték áll majd rendelkezésre. Hivatalos, magyarországi árak még nem érkeztek az új T-Rochoz.

Ha érdekel a T-Roc nagytestvére, akkor a Tiguan bemutatóját se hagyd ki!