2021. július 26. | 10:57

Az olasz gyártó első plug-in hibrid modellje egyébként is rendkívül izmos, ám ez nem volt elég a Novitec csapatának.

2019 nyarán mutatta be első plug-in hibrid autóját a Ferrari. Az SF90 Stradale 987 lóerős kombinált teljesítménye a Bugatti Veyron produktumával is felveszi a versenyt. Ez a lenyűgöző számadat azonban nem volt elég szuperautók tuningolására szakosodott Novitec csapatának, akik apró módosításokkal átlépték az 1000 lóerős álomhatárt.

A Novitec beavatkozása egészen pontosan 32 lóerős többletet jelent, az extra teljesítménynek pedig egy friss kipufogórendszer enged szabad áramlást. A németek módosított kipufogócsövekkel és új katalizátorral dolgoztak, melyeket szelepvezérlővel, vagy anélkül is lehet használni – attól függően, mekkora zajt akarunk csapni a kocsival. Meglepő módon azonban a gyorsulásra és a végsebességre vonatkozó adatok nem változtak: a 0-100 sprint 2,5 másodperc alatt zajlik le, a kilométeróra mutatója pedig 340-ig képes felkúszni.

Egy tuningolt autó általában kívülről is jelentős átalakuláson megy át, ám ez az SF90 Stradale nem sokban tér el a gyártó alapmodelljétől. Elöl 20 colos, hátul pedig 21-es Vossen felnik találhatók, melyek a feltűnést kedvelők számára 72 különböző színben is elérhetők. A képeken látható Ferrariban a Novitec sportrugói dolgoznak, melyek 30 milliméterrel alacsonyabbak elöl, és 25-tel hátul, mint a sztenderd változaté.

A Novitec idén júliusban már kezelésbe vett egy Ferrarit, akkor az olasz márka F8 Tributo teljesítménymutatóit pörgette fel. Az N-Largo névre keresztelt, tuningolt változatból mindössze 15 példány készült, és már az összes gazdára talált.