Kai Coors első generációs Prelude-je méltó emléket állít a típusnak.
Az első generációs Honda Prelude korának egyik legmodernebb, legmenőbb autója volt, ám ahogy követték egymást a generációk, egyre inkább feledésbe merült a neve. Nehéz megfejteni miért, de tény, hogy későbbi VTEC motorokon kívül nem volt említésre méltó blokkja, a könnyebb Civic és CRX árnyékában maradt annak ellenére, hogy jól vezethető kocsinak szánták. A harmadik generációban bemutatott összkerékkormányzás miatt szerzett valamiféle hírnevet, azonban autós körökben mindig a szegény ember NSX-e marad.
Kai Coors nem Prelude fanatikusként kezdte autós pályafutását, hiszen Volkswageneken ügyködött évekig: volt Corrado és Opel Ascona modellje, W124-es Mercedese, végül a japán autók irányába fordult. 6 évig birtokolt egy Nissan S13-at, azonban ekkor rájött, hogy kell még egy japán rohangálós autó.
Az eBayen vásárolt tehát egy képeken jó állapotban lévő Prelude-öt, de természetesen mikor megérkezett, kiderült, hogy sokkal több meló lesz vele, így teljes felújításon esett át az autó – ennyit a gyorsan forgalomba állításról! Ezután az állítható futómű és az új kerekek kerültek alá, az ékkövek egyéretlműen az 15x7 és 15x8-as SSR Longchamp XR4-es felnik felpolírozva, amelyek remek összhangban vannak a sötétített üvegekkel és az olivazöld fényezéssel. A sárvédő szélesítések mellett szó szerint hegesztve került fel a harmadikként rápróbált hátsó szárny.
Nem szükséges erejét fitogtatni, hiszen anélkül is csodálkozó szemekre lel, a motorháztető alatt az eredeti, 1,6 literes motor található 80 lóerős teljesítménnyel. A karosszériához hasonlóan ez is teljes felújítást kapott.
Bármennyire is elfeledettnek tűnik a Prelude, szerencsére vannak még olyan emberek, mint Kai, akik tesznek azért, hogy ne vesszen örökre feledésbe az első generációs ritkaság.