2019. április 18. | 16:53

A JDM autóknak egyedi hangulatuk van, ez a verda is ilyen

A Mitsubishi szedánjának nagy kultusza van, ráadásul kiváló tuningalapnak bizonyultak a különböző sorozatai. A JDM kultúra itthon is biztos alapokon áll, így ez az Evo X Magyarországon is megállná a helyét. Már a megjelenésével komoly hatást vált ki az emberből, és akkor még nem ment egy centit sem a járgány. Nekem személy szerint ez az Evo tetszik a legjobban külsőre, valahogy pont kiadják a vonalai.

A tulaj, Timothy Canlas a legjobb JDM cuccokból válogatta össze a bodykitet, mellyel kifejezetten agresszív külsőt adott a Mitsubishinek. Varis első lökhárítót és diffúzort kapott az autó, melyekhez Wheelers Motorsport légterelőket tettek fel. Szintén Varis küszöbtoldatokat is látni, a Jun GT tükrök pedig nagyon egyedi megjelenést kölcsönöznek a kocsinak.

Előre Msport sárvédők kerültek, hátul pedig Chargespeed szélesítések láthatók, melyekre egyedi sárvédőívek kerültek. A hátsó lámpák szintén Varis darabok, a diffúzor pedig karbonszálas Seibon cucc, mellyel a Lancer hátulja is elég agresszív lett. A kerékjárati ívekben 19 colos SSR SP3-as felnik figyelnek, melyeket Toyo gumikba húztak. A kerekeket ezüstszínre fújták, és a karimákat pedig kipolírozták.

A beltér hasonló alapossággal készült, a szemet legjobban megragadó részlet a kék Bride kagylóülések és a Cusco hatpontos bukókeret. Kicsit polgárpukkasztó a Varis váltókaron látható „loiszvottyon” szoknya, a sofőr pedig Fatlace Vartex sportkormányt markolhat. Az a jó ebben a tuningban, hogy túl azon, hogy minden a másodpercek vadászatáról és a vezetési élményről szól, mégis kívánatos és jó kiállású lett a Mitsubishi ásza. Pont olyan elemek kerültek fel rá, melyekkel egyből megragadja az ember figyelmét az Evo.

Sajnos arról nincsenek információk, hogy a kétliteres, 300 lovas motorhoz hozzányúltak-e, nem mintha ezzel nem lehetne odébbállni. Egy visszafogott chippeléssel vagy egy méretes csiga felrakásával máris igazi szörnyet lehet csinálni egy ilyen autóból, akkor pedig már semmi sem állhat a pályarekordok útjába. Mindenesetre ez sem lebecsülendő teljesítmény, a gazdája büszke lehet erre az autóra. Csak így tovább!