Benne van az X – Mitsubishi Lancer Evo tuning

Közzétéve:
2019-04-18, 14:53

A JDM autóknak egyedi hangulatuk van, ez a verda is ilyen

A Mitsubishi szedánjának nagy kultusza van, ráadásul kiváló tuningalapnak bizonyultak a különböző sorozatai. A JDM kultúra itthon is biztos alapokon áll, így ez az Evo X Magyarországon is megállná a helyét. Már a megjelenésével komoly hatást vált ki az emberből, és akkor még nem ment egy centit sem a járgány. Nekem személy szerint ez az Evo tetszik a legjobban külsőre, valahogy pont kiadják a vonalai.

Mitsubishi Lancer Evolution X tuning elölről

Mitsubishi Lancer Evolution X tuning hátulról

A tulaj, Timothy Canlas a legjobb JDM cuccokból válogatta össze a bodykitet, mellyel kifejezetten agresszív külsőt adott a Mitsubishinek. Varis első lökhárítót és diffúzort kapott az autó, melyekhez Wheelers Motorsport légterelőket tettek fel. Szintén Varis küszöbtoldatokat is látni, a Jun GT tükrök pedig nagyon egyedi megjelenést kölcsönöznek a kocsinak.

Előre Msport sárvédők kerültek, hátul pedig Chargespeed szélesítések láthatók, melyekre egyedi sárvédőívek kerültek. A hátsó lámpák szintén Varis darabok, a diffúzor pedig karbonszálas Seibon cucc, mellyel a Lancer hátulja is elég agresszív lett. A kerékjárati ívekben 19 colos SSR SP3-as felnik figyelnek, melyeket Toyo gumikba húztak. A kerekeket ezüstszínre fújták, és a karimákat pedig kipolírozták.

Mitsubishi Lancer Evolution X tuning sárvédő

A beltér hasonló alapossággal készült, a szemet legjobban megragadó részlet a kék Bride kagylóülések és a Cusco hatpontos bukókeret. Kicsit polgárpukkasztó a Varis váltókaron látható „loiszvottyon” szoknya, a sofőr pedig Fatlace Vartex sportkormányt markolhat. Az a jó ebben a tuningban, hogy túl azon, hogy minden a másodpercek vadászatáról és a vezetési élményről szól, mégis kívánatos és jó kiállású lett a Mitsubishi ásza. Pont olyan elemek kerültek fel rá, melyekkel egyből megragadja az ember figyelmét az Evo.

Sajnos arról nincsenek információk, hogy a kétliteres, 300 lovas motorhoz hozzányúltak-e, nem mintha ezzel nem lehetne odébbállni. Egy visszafogott chippeléssel vagy egy méretes csiga felrakásával máris igazi szörnyet lehet csinálni egy ilyen autóból, akkor pedig már semmi sem állhat a pályarekordok útjába. Mindenesetre ez sem lebecsülendő teljesítmény, a gazdája büszke lehet erre az autóra. Csak így tovább!

Mitsubishi Lancer Evolution X tuning beltere

Forrás:

További autós hírek

A felvételen látható teherautó sofőrje feltehetően nem az útra koncentrált ugyanis eléggé későn sikerült észrevennie, hogy megállt előtte a sor.…

A DK-s Vadai Ágnes tett fel egy nagyon fontos kérdést a belügyminiszternek „Miért segédmotoros kerékpár az elektromos roller? Avagy a rendőrség…

“Nem mindennapi lélekjelenlét kellett annak az autósnak ahhoz, hogy megakadályozzon egy gázolást. A férfi szerda éjjel sétált a forgalommal szemben…

Intézkedéscsomagot tett le a  miniszterelnök és a kormány asztalára Lázár János, a nemdohányzók védelméért felelős miniszteri biztos, amiben többek között…

Ezen pörög a Net 3 napja! Azt fejtegetitek ki volt a hibás. A fő kérdés, hogy itt van-e 2 párhuzamos…

Kapcsolódó írások

Mitsubishi Galant VR4 harmadik generáció
2019. augusztus 18.
A 80-as években a Mitsubishi még a Galant VR-4-el képzelte el jövőjét a raliban, az EVO felmenője 14 éven keresztül képviselte a márka (egyik) csúcsát!
Az utolsó előtti mohikán: Mitsubishi Evo IX - TESZT
2017. július 26.
Már több mint egy éve véget ért a Mitsubishi 25 éves sikersztorija. A Lancer Evolution X Final Editionjével búcsúzott a gyártó egyik leghíresebb modellcsaládja
Tökéletes házasság – 4 ajtós Nissan Skyline, 2JZ Supra motorral
2018. január 17.
Csak a csúcskategóriás típus nyújthat vezetési élményt, vagy egy alapfelszereltségű modell is, ami utólagosan dupla akkora teljesítménnyel bír, mint annak széria csúcsverziója?
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.