A Mercedes tavaly ősszel mutatta be a vadonatúj S-osztályt, amely új szintet kíván képviselni a luxuslimuzinok világában. A Brabus most kezelésbe vette a modellt, és szerintem nem is lehet vitás, hogy a német műhely megint jó munkát végzett.

Brabus-féle S-osztály

Brabus-féle S-osztály

A 435 lóerős benzinmotort 500 lóerősre, a gyárilag 330 lóerős dízelmotort 370 lóerősre húzta a tunercég. A megpiszkált luxusautók így 4,7, illetve 5,2 másodperc alatt gyorsulnak álló helyzetből 100 km/órára, a végsebesség a benzines és dízel kivitelek esetében is 250 km/óra maradt. Minden bizonnyal az S580-hoz rendelt biturbó V8 is megkapja idővel a maga Brabus-átírását.

Brabus-féle S-osztály

Brabus-féle S-osztály

A fejlesztések természetesen nem álltak meg a motoroknál. Az aerodinamikát javító készletcsomag magában foglalja az első légterelőt, a megújult oldalsó légbeömlőket, a LED-fényeket, az átdolgozott hátsó lökhárítót és a fekete krómozott kipufogóvégeket. A jövőben egy szénszálas hátsó karbon szárny is kerül a csomagtartó fedelére. A legnagyobb vizuális fejlesztésnek azonban a 21 colos, éjfekete színű, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák számítanak (Brabus Monoblock M Platinum Edition néven fut a szett).

Brabus-féle S-osztály

Az utastér is egyedivé varázsolható, a fekete-fehér bőrbelsők, a sötét krómozású kapcsolók és a szénszálas borítóelemek mindenképp említést érdemelnek. A Brabus ezek mellett kifejlesztett egy komplett karbonbelsőt az S-osztály tuning kiviteléhez. A különleges autók 350 000 dollárnál (aktuális árfolyamon számítva 105 millió forintnál) kezdődnek, vagyis nem olcsók, de ezen nehezen lehet meglepődni.

Brabus-féle S-osztály utastere