2020. április 06. | 14:01

Sokak szerint az új BMW motoros Supra már nem az a jó kis 2JZ-s legenda, ezt azonban még ők is hajtanák!

Az autóőrültek nem sajnálják az időt az új Toyota GR Supra átalakítására, a Papadakis Racing csapata pedig jelenleg egy komoly driftautót épít, amelyet a profi drifter Fredric Aasbø vezet majd. Ezek a Jon Sibal által készített renderelések megmutatják, hogy fog kinézni a kész autó.

Az első dolog, ami ezen a módosított Suprán szembetűnik, az a kasztni szélesítés, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy a hátsó, nagyobb kerekek beférjenek alá. Az új íveknek köszönhetően drasztikusan megváltozik a japán sportkocsi kinézete, sokkal agresszívabb megjelenést kap. A Rockstar Energy Drink sárga és fekete színkombinációja pedig hihetetlenül menővé varázsolja.

 

Mint minden jó drift autónál, itt is jelentős változások történtek a külsőségek alatt is, beleértve a komolyabb felfüggesztést és a nagyobb fékeket, na meg az alaposan felturbózott motorblokkot.

Stephan Papadakis és csapata volt az első a motorgyártók között, akik elkezdték módosítani az új Supra erőátvitelét A tavaly novemberi SEMA kiállításon pedig élőben építettek fel egy B58-as motort. Nem adták alá, a kész motor körülbelül 1000 lóerő leadására képes, és ahogy az alábbi videó is mutatja már futópadon tesztelték is.

Noha ez nem az első Toyota GR Supra, amit driftre építettek, viszont az első amiben meghagyták a B58-as blokkot. Daigo Saito tavaly bemutatott egy 2020-as Supra versenyautót, amelyben a jó öreg 2JZ volt. Hozzá hasonlóan a tavalyi Goodwoodi Sebességfesztiválon látott modellben is ez az erőforrás volt.