Gusztusos kínai – Mercedes W222 tuning

Közzétéve:
2019-04-10, 12:35

Első ránézésre akár európai tulajú is lehetne ez az S-osztály

Nagyon egyszerű lenne követni azt a vélekedést, hogy a kínaiak csak a giccses és ízléstelen autókat szeretik. Az európai ízlésvilág valóban egy kicsit letisztultabb, ahogyan azt sem lehet vitatni, hogy sok új európai modell megjelenését inkább a kínai igényekre szabták. Csak hogy néhányat említsek, az új Volkswagen Touareg orrára helyezett krómrengeteg és a BMW egyre növekvő veséi is ezt igazolják. Hiába, pénz beszél, kutya ugat…

Mercedes W222 S-osztály tuning elölről

Mercedes W222 S-osztály tuning hátulról

A kínai Gangwei Zheng esetében azonban kicsit más a helyzet, hiszen első ránézésre ez az autó egy európai autófanatikusé is lehetne. A brit versenyszínekbe csomagolt S-osztály ütős látványt nyújt, vannak rajta egyedi megoldások is. A szélesítések például alapos kézimunkára utalnak, az autó orrán és farán pedig Brabus toldatok láthatók, melyek a Maybach típusokhoz is elérhetőek. A küszöbök is a Brabus palettájából valók, ezek pedig jó eséllyel az S65 AMG tuningelemei. A fekete hűtőmaszk szintén az előbb említett vállalattól származik, szerencsére mellőzi a krómozást a W222 nagy része. A sötétített ablakok és a fekete visszapillantók is jól illenek az összképbe, semmi oda nem illő nincs ezen a Mercedesen.

Mercedes W222 S-osztály tuning diffúzor

Ahogy az a képeken is jól látszik, egy erős ültetést kapott az S-osztály, ám nem volt egy könnyű menet alárakni a technikát. Kínában nincs elérhető légrugókészlet ehhez a modellhez, melyet csak le kell venni a polcról és felcsavarozni. Az autó építésekor japánban már elkezdtek kidolgozni egy ehhez való rendszert, de nem volt idő arra várni. Így egy egyedi levegős szisztémát terveztek alá, mellyel el tudták érni a tulaj által kívánt hatást. Szintén jó kiegészítők a 21 colos Rotiform LHR felnik, melyek rézszínű fényezést kaptak. A szemet még pont nem bántó kerékdőlést is kapott, mellyel még morcosabb lett a stílusa.

A hajtáshoz egyelőre nem nyúltak, a kasztni átalakításai is sok időt vettek igénybe. Az viszont biztos, hogy a látvány olyan összhatást kelt, mellyel ez az S-osztály tuning a világ minden táján megállja a helyét, kultúrától függetlenül.

Mercedes W222 S-osztály tuning splitter

Forrás:

További autós hírek

2012 november 1-től lett kötelező az új autók esetében a gyári nappali menetfény. Sajnos ez a legtöbb típusnál CSAK ELÖL VILÁGÍT motorindítást követően...

Terjed a neten egy sztori, amit most már mi is megosztanánk, bár elég furcsa… Ám ha igaz, akkor imádjuk :)))) A történetet a...

Olvasónk hívta fel a figyelmünket egy általa rögzített videóra. Sajnos előfordul, hogy a rendőri állomány bizonyos tagjai időnként nem viselkednek példamutatóan. A fedélzeti...

Teszi fel a kérdést és foglalja össze a legfontosabb tudnivalókat a portfolio.hu 14-i cikke. Írják: “Az új főpolgármester programja érintheti a Budapesten közlekedők,...

A kellemetlen esetre szeptember 23-án került sor, amikor egy idős nő félre állt a járművével, hogy szemügyre vegye az út szélén árusított tojásokat, a...

Kapcsolódó írások

A német luxus etalonja – Mercedes-Benz S-osztály (W140)
2018. február 09.
A W140-es „bálna” Mercedes hét évig képviselte a márka csúcsát a 90-es években. Grandiózus megjelenésével és műszaki túltervezettségével új mércét állított fel a luxusautók piacán.
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki