2020. február 14. | 15:36

A motorháztető alatt egy 2,5 literes, négyhengeres EJ25-ös blokk található, amely állítólag 1000 lóerőt ad le, metanollal.

Az elmúlt években a Subaru BRAT kultusza (legalább is az USA-ban) újjáéledt, köszönhetően a pickup kis méretének és négykerék meghajtású rendszerének. Egy vérbeli Subaru fan pedig nem ismer akadályokat és egy komoly dragstert épített egy BRAT alapjára.

Hiába tűnik kívülről szelídnek, a motorháztető alatt egy 2,5 literes, négyhengeres blokk található, amely 1000 lóerő leadására képes, akkor, ha metanollal töltöd meg. Ez pedig elegendő ahhoz, hogy a 970 kg súlyú kasztni 7,8 másodperc alatt teljesítsen negyed mérföldet, vagyis 400 m-t úgy, hogy a célt 275 km/órás sebességgel szelje át.

Természetesen ez nem gyári erőforrás, ugyanis a Subaru 1,6 és 1,8 literes motorral dobta piacra. a gyorsulásra épített példány esetében egy Garrett GTX42R turbó is helyet kapott. Úgy tűnik, hogy ezzel a negyed mérföldes idővel ez a BRAT a leggyorsabb EJ-meghajtású jármű a bolygón.