Nem evilági a Posaidon Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door

Ujj Péter újságíró
Közzétéve:
2019-09-20, 10:50

A legerősebb AMG GT 4-Door már gyárilag is nehezen definiálható vezetési élményt kínál. De egyeseknek persze ez sem volt elég.

A német Posaidon tuningcégnél dolgozó csapat úgy gondolta van még bőven potenciál a Mercedes legerősebb 4 ajtós kupéjában. Mondom a számokat, amik kevésnek bizonyultak számukra: 630 lóerő, 314 km/h-ás végsebesség és 3,2 másodperces százra gyorsulás. Ezek a gyári Mercedes-AMG GT 63 S adatai és ez is olyan menetteljesítményekkel büszkélkedhet, amelyet az átlagember már nem is élvezne, inkább vizet fakasztana az ajtóbehúzókból, annyira kapaszkodna beléjük.

Posaidon Mercedes-AMG GT 63 S elölről
Az erőt állandó összkerékhajtás segítségével viszi az útra a brutál Posaidon Mercedes-AMG

Tehát annak ellenére, hogy a GT 63 S már gyárilag is brutális képességekkel van felvértezve, a Posaidon képes volt még ennél is többet kihozni az autóból. Némi motorvezérlő átírás, új turbók, nagyobb intercooler és nyitott kipufogó kellett csak hozzá. Az eredmény pedig 830 vagy 880 lóerő attól függően, hogy a vásárló az RS 830 vagy az RS 830+ csomagot rendeli-e meg a nagy kupéhoz. A hab a tortán a tuning ára, mely még az erősebb verziót választva is megáll 8 millió forint alatt. Ebben az árkategóriában ez szinte aprópénz.

Posaidon Mercedes-AMG GT 63 S motor
Minden öröm forrása a 4,0 literes V8-as biturbó erőforrás (fajlagos teljesítménye itt több, mint 200 LE/liter)

A teljes átalakítás természetesen legális, a Posaidon Mercedese rendelkezik a német TÜV bizonyítvánnyal. A viszonylag egyszerű beavatkozás jól mutatja, mire képes a Mercedes motorja és erőátviteli rendszere, komolyabb átépítés nélkül elbírja a harmadával nagyobb teljesítményt is és szuperautó alázó géppé válik. Arról nincsenek információk, hogy pontosan mennyit javultak a menetteljesítmények, de nem lepődnék meg, ha bőven 350 km/h felett tudna hasítani az autó.

Posaidon Mercedes-AMG GT 63 S beltér
A beltérben a fekete szín dominál, sportos hangulatot a sárga varrás és a karbonbetétek hivatottak megteremteni

Így szól és ezt tudja gyári Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door. Gondolhatod, mit tudhat a Posaidon által tuningolt verzió. Hangerőt fel:

Forrás:

További autós hírek

Egyre hangsúlyosabb a környezettudatosság az autógyártók körében is, ami nem csak az elektromos és hibrid modellek piacra dobásában nyilvánul meg.…

Egy new yorki férfi életét vesztette, miután egy véletlenül távolról beindított autó egy másikhoz préselte. A 21 éves Michael Kosanovich…

Rosszul sikerült egy próbaút Szentpéterváron. Egy hölgy szemelt ki magának egy Audi A7-est Szentpéterváron, el is vitte próbaútra, amikor nagy…

Megdöbbentő Facebook poszt és YouTube videó került ki az Internetre a tegnapi napon, amire olvasónk hívta fel a figyelmünket. Egy…

A megyei katasztrófavédelem tájékoztatása szerint szombat kora délután baleset történt Eger és Kerecsend között. Három személyautó érintett a balesetben. A…

Kapcsolódó írások

Egy Beetle pick-up alapokon – V6-os bogár tuning
2018. szeptember 04.
Német bódé, amcsi alvázzal és motorral egy kanadai fanatikus keze nyomán.
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki
2019. november 16.
Minden a Need For Speed-del kezdődött, később az álmok valóra váltak.