2020. február 27. | 14:42

A módosított modell 9,27 másodperc alatt teljesíti a negyed mérföldet.

Nem mindennap látni olyan Porsche 911 Turbo S-t, ami két kerékre ágaskodik indulásnál. Mark Blackwell 991-ese mégis tudja, köszönhetően a motorháztető alatt lapuló több mint 1000 lóerőnek, a dupla turbónak és a sorhatos blokknak. Egyszer ez a modell is volt gyári állapotban, aztán elment a tulajdonos agya és nem volt megállás.

Többek között új kipufogórendszert, turbókat és kicsivel több hűtést kapott az átépített blokk. Az 560 lóerős blokkból most kétszer annyi lovacskát varázsoltak ki a tunercég munkatársai, ezt az erőt a Porsche duplakuplungos, hétsebességes automata váltója továbbítja mind a négy kerékre.

A súlypont változás és a különböző fejlesztések, na meg a tapadós Mickey Thompson ET Street S / S gumiabroncsok miatt. Simán két kerékre áll indulásnál a német sportautó, a videót látva kikerekedett a szemem, mert ilyet eddig csak amerikai izomautóktól láttam korábban.

Az első tengely 60 cm magasságba emelkedett, ami elég menő. Viszont vigyázni kell, mert nem szereltek rá hátsó tartókerekeket, emiatt pedig extrém esetben fel is borulhat. Azonban még így is sikerült 9,27 másodperc alatt teljesítenie a negyed mérföldet, vagyis a 400 m-es távot. Ez másfél másodperccel maradt el a nap legjobb idejétől és kicsit megsérült a hátsó diffúzor.  Ez az átalakított modell figyelemreméltó teljesítménnyel bír, pláne, hogy a gyári verzió alsó tartományban elég nehezen lódul meg, vagyis lassan indul.