A 2-es Gran Coupé sem lesz már hátsókerekes

Közzétéve:
2019-06-17, 16:35

A BMW átfogó modellújítási programjának részeként 2020 tavaszán érkeznek az első 2-es GC modellek.

A BMW már melegíti a Mercedes-Benz CLA közvetlen riválisát, a 2-es Gran Coupét. A típus érkezéséről Harald Krüger, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke számolt be a márka 2019. március 20-án tartott évértékelő sajtótájékoztatóján.

BMW 2-es Gran Coupé X-Tomi Design

A Carscoops magazin meglátásai szerint a márkarajongók sokkal inkább egy hátsókerekes 2-es GC-t vennének és vezetnének, mintsem egy elsőkerekest, ugyanis a legújabb verzió az elmondottak szerint már elsőkerék-meghajtású platformra fog épülni. A hátsókerék-meghajtásút is azzal a feltétellel kerítenék tulajdonukba, ha ugyanaz a 3,0 literes sorhatos turbómotor kerülne az autóba, mint ami a jelenlegi M2 Coupé szériában van.

BMW M2 logó

Samók Tamás (X-Tomi) virtualtuner szerint az újgenerációs BMW 1-es sorozat hatchback frontrésze rendkívül jól mutatna az új 2-es Gran Coupén, és annak ellenére, hogy mindez csak hipotetikus állítás, lehet, hogy a BMW-nek is megtetszik majd az ötlet.

A fotó láttán hozzátenném, hogy a fényszóró mérete és kialakítása végett engem nem győzött meg kifejezetten arról, hogy passzolna egy ilyen sportos kivitelű BMW típushoz.

Annak ellenére, hogy az új 2-es sorozatú Gran Coupe két ajtós változatáról szóló hírek már régóta keringenek, nem tudni biztosan, hogy a BMW érdekelt-e abban, hogy hasonló változtatásokat vigyen véghez egy típuson belül, például olyat, mint amit a Mercedes csinált a CLA-val.

BMW márkajel és vesék

Ennek ellenére az ügyfelek többségének maximálisan elégedettnek kell lennie a négyajtós változattal is, különösen, ha a CLA bármiféle utalást vagy bizonyítékot tesz arra vonatkozóan, hogy egy ilyen kivitelű autó is sikeres tud lenni a fiatal vásárlók körében!

Az autós világ friss híreiért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorát!

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.

További hírek