A Renault 1999-ben döntött úgy, hogy megvásárolja a Daciát. Azóta dübörög a biznisz, hiszen jól fogynak, főleg az olcsó, relatíve megbízható járműveik leginkább Európa keleti felén. Nem igazán érdekli a vásárlókat, hogy technológiailag a Sandero / Sandero Stepway már-már az 1998-as Renault Clióra hajaz, hiszen ezek tényleg csak közlekedő edények, A-ból B-be elvisznek és teszik a dolgukat.

Az új Sandero a következő évben érkezik, és komoly fejlesztéseket tartalmaz, lényegében egy teljesen új szubkompakt érkezik a piacra. Az új Renault Clio olcsóbb verziója lehet, hiszen az azonos CMF-B platformra épül, így a Motor1 szerkesztősége már el is képzelte, hogyan is nézhet majd ki a román városi cirkáló. Valahogy így:

Nem lesz annyira csinos, mint az új Clio és nem lesz annyira szofisztikált a belső tér sem, de az aktuális modellen bőven túl nő. A motorpaletta a Renault Clioéhoz hasonlíthat, ám vélhetően az 1,33 literes turbós benzinmotorhoz nem adják majd a 7 fokozatú, duplakuplungos automata váltót, az a Clio privilégiuma lesz. Viszont egy erősebb Sandero érkezhet a kínálatba, ugyanis a francia L’Argus lap szerint a crossover jellegű Sandero Stepway megkaphatja a Renault E-Tech hibrid hajtásláncot kb. 140 lóerővel, amit az 1,6 literes belsőégésű- és az elektromos motor teljesít egy apró, 1,2 kWh-s lítium-ion akkupakkal megtámogatva.

A Dacia vélhetően a 2020-as Párizsi Autószalonon mutatja be az új Logant és a Sanderót. Az alacsony ár miatt sikerre vannak ítélve a Pitesti-i gyár termékei, vélhetően 100 000 – 150 000 forinttal lesznek drágábbak az aktuális modellekhez képest.