Az E46 vajon boldogulna a BMW új hűtőrács-dizájnjával?

Közzétéve:
2019-11-05, 10:57

A BMW nemrég megerősítette, hogy a közelgő M4 a vállalat újdonsült hűtőmaszk-kialakításában részesül. A régebbi modellek, mint például az E46, hogyan festenének a cseppet sem visszafogott vesékkel?

Ha esetleg nem rendelkezel naprakész információkkal a BMW újabbnál újabb modelljeinek kapcsán, tudd, hogy a dolog éppen ott tart, hogy nemrég mutatták be az M4 koncepciót. A tanulmányautó orrát hatalmas rácsok díszítették, viszont a jó hír az, hogy ami szerepel egy prototípuson, az egyáltalában nem biztos, hogy a sorozatgyártású modellen is fog.

BMW M4 koncepció

Nos, ezután derült ki, hogy a BMW nem tervezi átszabni a koncepcióautót, vagyis a szériakiviteleken is rajta lesznek pontosan ugyanazok a vesék.

A Motor1 csapata sem tudja már hova tenni ezt az egész hűtőrács mizériát, ami a BMW körül forog, arra gondoltak, utána járnak, vajon a bajor gyártó klasszikus modelljeinek hogy állt volna a méretes „kiválasztószerv”.

BMW E46 M3

A Motor1-esek rábukkantak a TheSketchMonkey nevű YouTube csatornára, ahol azzal találkoztak, hogy a YouTuber különleges készségeinek hála, megszületett az orbitális veséjű E46 M3 kupé. Kapaszkodj, a videó ugyanis alkalmas lehet nyugalmad megzavarására!

Az E46 M3 egy különleges modell. Ez az autó rendelkezik a BMW legletisztultabb formanyelvével, amely valaha létezett. A kétezres évek elején történő leleplezésekor jellemével bearanyozta a bemutatótermeket. Az E46 karosszériát azóta is az egyik legjobb M3-ként tartják számon!

A BMW állítása szerint az új rácsdizájn a vállalat 1920-as évekbeli modelljeire tekint vissza, hiszen akkoriban hosszúkás, vékonyka formát vettek fel azok a bizonyos vesék a mai rövidebb, de szélesebb kialakítással szemben. Mivel a modern, korszerű BMW-k kialakítása többé már nem teszi lehetővé a kisebb, de tágasabb maszkot, a vállalat úgy döntött, meghosszabbítja őket. Az ötlet egyébként nem rossz, de azt gondolom, kicsit megcsúszhatott a ceruza a rácsok tervezése közben.

BMW E46 M3 nagy vesékkel

Ahelyett, hogy szépen lassan, az újonnan érkező modelleken át bemutatnának egy új irányt a rácsok tekintetében, a BMW ennek ellentmondva egyből elmerült az új dizájnnyelvben, ami a típusokon tetten is érhető.

Forrás:

További autós hírek

1. versenyzőnk a hó eleji székesfehérvári buszsofőr. “László egy akkora buszos gyökeret vett fel, amekkorát a legismertebb prémiummárkák vezetői közt…

Soproni Tamás polgármester javaslatára összesen 33 parkolóhelyet adott vissza a terézvárosi képviselő-testület a VI. kerületieknek – adta hírül a terézvárosi…

Közúti közlekedési baleset történt a 42-es számú főút 25-ös kilométerszelvényében 2019. november 22-én 14 óra körül. A rendelkezésre álló adatok…

November 24-én (vasárnap) az M0-s szigetszentmiklósi csomópontja térségében, az M1-es autópálya felé vezető oldalon, két sávon egy közel két kilométeres…

A felvételen látható teherautó sofőrje feltehetően nem az útra koncentrált ugyanis eléggé későn sikerült észrevennie, hogy megállt előtte a sor.…

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja