Az E46 vajon boldogulna a BMW új hűtőrács-dizájnjával?

Közzétéve:
2019-11-05, 10:57

A BMW nemrég megerősítette, hogy a közelgő M4 a vállalat újdonsült hűtőmaszk-kialakításában részesül. A régebbi modellek, mint például az E46, hogyan festenének a cseppet sem visszafogott vesékkel?

Ha esetleg nem rendelkezel naprakész információkkal a BMW újabbnál újabb modelljeinek kapcsán, tudd, hogy a dolog éppen ott tart, hogy nemrég mutatták be az M4 koncepciót. A tanulmányautó orrát hatalmas rácsok díszítették, viszont a jó hír az, hogy ami szerepel egy prototípuson, az egyáltalában nem biztos, hogy a sorozatgyártású modellen is fog.

BMW M4 koncepció

Nos, ezután derült ki, hogy a BMW nem tervezi átszabni a koncepcióautót, vagyis a szériakiviteleken is rajta lesznek pontosan ugyanazok a vesék.

A Motor1 csapata sem tudja már hova tenni ezt az egész hűtőrács mizériát, ami a BMW körül forog, arra gondoltak, utána járnak, vajon a bajor gyártó klasszikus modelljeinek hogy állt volna a méretes „kiválasztószerv”.

BMW E46 M3

A Motor1-esek rábukkantak a TheSketchMonkey nevű YouTube csatornára, ahol azzal találkoztak, hogy a YouTuber különleges készségeinek hála, megszületett az orbitális veséjű E46 M3 kupé. Kapaszkodj, a videó ugyanis alkalmas lehet nyugalmad megzavarására!

Az E46 M3 egy különleges modell. Ez az autó rendelkezik a BMW legletisztultabb formanyelvével, amely valaha létezett. A kétezres évek elején történő leleplezésekor jellemével bearanyozta a bemutatótermeket. Az E46 karosszériát azóta is az egyik legjobb M3-ként tartják számon!

A BMW állítása szerint az új rácsdizájn a vállalat 1920-as évekbeli modelljeire tekint vissza, hiszen akkoriban hosszúkás, vékonyka formát vettek fel azok a bizonyos vesék a mai rövidebb, de szélesebb kialakítással szemben. Mivel a modern, korszerű BMW-k kialakítása többé már nem teszi lehetővé a kisebb, de tágasabb maszkot, a vállalat úgy döntött, meghosszabbítja őket. Az ötlet egyébként nem rossz, de azt gondolom, kicsit megcsúszhatott a ceruza a rácsok tervezése közben.

BMW E46 M3 nagy vesékkel

Ahelyett, hogy szépen lassan, az újonnan érkező modelleken át bemutatnának egy új irányt a rácsok tekintetében, a BMW ennek ellentmondva egyből elmerült az új dizájnnyelvben, ami a típusokon tetten is érhető.

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.

További hírek