2021. november 02. | 09:11

Az Interben futballozó chilei fenegyerek úgy ölelgette a kocsit, mintha a gyereke lenne.

Arturo Vidal – aki jelenleg az olasz Internazionale csapatában futballozik – hosszú pályafutása során több neves klubban is megfordult, a sikerek sem kerülték el. A chilei középpályás a pályán kívül is feltűnő jelenség, a garázsában több szuperautó is áll, amelyekkel rendszeresen közlekedik. A gyűjteménye most egy első generációs Fiat Pandával lett gazdagabb, amibe a jelek szerint valósággal beleszeretett a pokróckemény stílusáról ismert játékos.

A jellegzetes zöld festés ennél a példánynál is megfigyelhető; Vidal egyébként már nevet is adott a járműnek: a „Pandita” a Ferrari 488 GTB és a Brabus 800 Widestar között parkolt, az Inter játékosa úgy ölelgette a kocsit, mintha a saját gyermeke volna. Vidal nem mellékesen egy McLaren 720S tulajdonosa is, az Instagramra feltöltött képeken az viszont nem látszik.

„Végre megérkezett az ajándék. Az álmok valóra váltak! Évek óta vártam rá” – írta a focista a Pandáról.

Lehet, hogy Vidal már akkor szemet vetett a kocsira, amikor a Juventus kötelékébe került – 2011 júliusában igazolt a torinói csapathoz, amelytől 2015 nyarán távozott. Vidal annyira belelkesült, hogy a Pandával ment edzésre is. A megálláskor egyszerre két helyet foglalt el, de aztán a barátja ment tovább a kocsival, ezért nem foglalkozott azzal, hogyan parkol.

Visszatérve a Brabus 800 Widestarra, az autó 350 000 euróba (126,4 millió forint) kerül, a terepjáró meghajtásáról gondoskodó 4,0 literes, V8-as biturbó motor 790 lóerő és 1000 Nm nyomaték leadására képes. A Brabus G-Wagen 4,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, a végsebessége pedig 240 km/óra.

A Ferrari 488 GTB sem piskóta a maga 670 lóerejével, amit a 3,9 literes V8-as bocsát a sofőr rendelkezésére 8000-es fordulatszámnál. A motor maximális forgatónyomatéka 760 Nm, a kocsi kereken 3 másodperc alatt teljesíti a 100-as sprintet. A gyártó szerint az autó végsebessége 325 km/óra. Erre is rátesz egy lapáttal a 720 lóerős McLaren 720S, melynek a végsebessége 341 km/óra.

A Fiat Panda első generációja 1980 februárjában debütált a Renault 4 riválisaként. Három évvel később az osztrák Steyr-Puch cég kifejlesztette a Panda 4x4 (Tipo 153) összkerékhajtását. Az 1983 júniusában piacra dobott Pandát a 965 köbcentiméteres, 48 lóerős, az Autobianchi A112-ből származó motorral szerelték fel. Az egyszerűen csak Panda 4x4 néven ismert modell volt az első kis keresztmotoros autó, amely 4WD-vel (összkerék-meghajtás) rendelkezett. A modell végsebessége 135 km/óra.

Instagram

Ruetir

DriveTribe