2020. július 23. | 17:51

Első ránézésre nem tűnik nagynak a változás.

Bemutatta új logóját a Toyota európai részlege. A Volkswagenhez és a BMW-hez hasonlóan a japán autógyártó is egyszerűsítette az embléma grafikáját. Az új logó kicsit kevésbé testes, inkább légiesebb kialakítású lett, miután a Toyota a 3D effekt mellőzése mellett döntött.

Az új embléma önállóan, a márkajelzést egyértelműsítő felirat nélkül kerül használatra. A Toyota logót annyira jól ismeri mindenki, hogy nincs szükség plusz információra. Az embléma tervezési kialakítása egyszerre képviseli az egyszerűséget és a modernitást. A Toyota ezzel a jelenlegi kínálatát, valamint a jövő elektromos, illetve önvezető autóit reprezentálni tudja.

A japán autógyártó sajtószolgálatától származó információk alapján az új logót nem csak az autókon, hanem minden üzletágban használni fogják. Az új emblémára való átállás 2025-ig, fokozatosan fog megtörténni.