2020. március 04. | 09:16

Jens Thiemer szerint a BMW-nek alkalmazkodnia kell egy új ügyfélkörhöz.

A Volkswagen után egy másik híres német autógyártó, a BMW is újratervezte a saját logóját, amelyet a bajor vállalat az i4 EV koncepció leleplezésével egy időben tárt a világ elé.

Jens Thiemer, a BMW márkamenedzsmenti részlegének vezetője az újratervezett logó kapcsán azt mondta, hogy a BMW-nek muszáj alkalmazkodnia egy új ügyfélkörhöz, amely javarészt olyan fiatal felnőttekből áll, akiknek már van pénzük autóvásárlásra.

Vagyis a megújult emblémával a fiatalabb generációt igyekszik megszólítani a BMW. Óriási változások nem történtek, az ikonikus embléma alakja nem változik, a középső részen pedig a jövőben is ugyanúgy a bajor zászló színei tűnnek fel, mint eddig. A betűtípus változott egy kicsit, no meg eltűnik a fekete külső kör, a logó többi részét egy szürkés-fehéres színátmenet tölti ki. Arról is lehetett olvasni, hogy az üresen maradt részt az autó saját színe lesz majd hívatott kitölteni.

Nemrégiben a Kia és a Citroën is új emblémát villantott, nem kizárt, hogy a jövőben lesznek még olyan autógyártók, akik újratervezik a saját emblémájukat a digitalizáció és elektromobolitás kapcsán.