Gyártósoron a BMW 8-as Cabrio

Frissítve:
2018-11-09, 19:01

Legördült az első 8-as Cabrio a gyártósorról, azonban az utakra 2019 márciusában érkezhet meg a vászontetővel szerelt, négyüléses verzió

A kupé kivitel lassan már a magyarországi márkakereskedésekbe is megérkezik és négy hónappal a 8-as Coupé tömegtermelésének megkezdése után, a sorozat második képviselőjének sorozatgyártása is elindul Dingolfingban. A nyitott tetős kivitel az 5-ös illetve a 7-es sorozat modellváltozataival egy gyártósoron születik, hogy ez megvalósulhasson a vállalat több mint százmillió eurót csoportosított át a gyár fejlesztésére.

BMW 8 series Cabrio

A 8-as Cabrio utasait egy klasszikus, többrétegű vászontető védi a környezeti hatásoktól, a szerkezetet minimalizált tömeg és megnövekedett hangszigetelő hatás jellemzi. Alaphelyzetben feketében pompázik, de ezüstös antracit árnyalatban is megrendelhető, a nyitás és a zárás művelete 50 km/h-ig végezhető és mindössze 15 másodperc alatt történik. A 4,8 méteres karosszéria remélhetőleg a hátul ülőknek is kedvez, a 350 literes csomagtérhez az elektromosan mozgó fedélen keresztül férhetsz hozzá. A jármű tömegét alumínium, magnézium és szénszál erősítésű műanyagokkal próbálták csökkenteni, de tetőnélkülisége miatt több merevítést kapott, így a közel két tonnás kupéhoz képest 125 kilogrammal többet nyom a Cabrio.

BMW 8 Cabrio gyártás

A BMW 8-as Cabrio kétféle motorváltozattal érkezik az utakra 2019 márciusában. Az M850i xDrive Cabrio motorházteteje alatt egy V8-as szív muzsikál 4,4 literes hengerűrtartalommal, maximális teljesítménye 530 lóerő, csúcs forgatónyomatéka pedig 750 Nm. A 840d xDrive Cabrio meghajtásáról egy 3,0 literes, soros hathengeres dízelmotor gondoskodik a maga 320 lóerejével és 680 Nm-es maximális nyomatékával. A benzines erőforrásnak 3,9 másodpercre, a dízelnek 5,2-re van szüksége, hogy elérje a 100 km/h-t, a végsebesség minden esetben 250 km/h-ra rúg. Mindkét motorváltozat teljesíti az Euro 6d-TEMP emissziós normáit, az erőt pedig a nyolcfokozatú ZF automata váltón keresztül juttatják el mind a négy kerék felé.

BMW M850i xDrive

A műszaki és kényelmi tartalom mindenki számára kielégítő lehet a luxusbeltérben a legújabb iDrive-val, gesztusvezérléssel, teljes bőrkárpitozással, üvegből készült kezelőszervekkel, aktív tempomattal, kormányzó-, sávtart asszisztensekkel, 360 fokos kamerarendszerrel, távolsági lézerfénnyel stb. Alapáron a dízel a 33 millió forinthoz, míg a benzines változat 41 millióhoz közelít.

tető nélküli 8-as BMW

Forrás:

BMW

Címkék:

További autós hírek

Napjainkban a leggyakrabban felmerülő téma az autózásban az elektromos autózás. Előnyei és hátrányai egyarán vannak, mert tény, hogy egyelőre még…

Gyalogátkelőhelyen gázolt el egy idős asszonyt egy negyvenöt éves Nógrád megyei nő. Mivel a baleset körülményei miatt elrendelt pályaalkalmassági vizsgán…

A HVG egyik olvasóját nem kicsi meglepetés érte ma. Egy kapuvári parkolóban, fizető övezetben hagyta autóját, miután parkolójegyet vett és…

Már a rendszámnál akadtak gondok a fejben: Alfagirl!??? Nyilván akár lehetett valami “izomagy reklám” megrendezett videó, amit sejtet a rendszám,…

Az Electrec szúrta ki, hogy nemrég nyilvánosságra hozták a Tesla egyik idén benyújtott szabadalmát, ami “A járművek és a napelemek…

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja