2020. május 08. | 13:10

Ott javítottak rajtuk, ahol igazán kellett!

Az Alfa Romeo 2020-ban ünnepli alapításának száztizedik évfordulóját, ennek örömére és a vásárlóközönség igényeinek kielégítésére az olaszok egy online sajtótájékoztatón mutatták be a Giulia és a Stelvio újításait.

A Quadrifoglio modellekből ismert 510 lóerős, 600 Nm leadására képes 2,9 literes, V6-os Bi-Turbo motor változatlan maradt. Ezzel a motorral, a remek futóművel és az utánozhatatlan megjelenésükkel ezek a sportos modellek igazi üde színfoltjai az utaknak. Személy szerint és a 2.0 literes turbós benzinessel is megelégednék, ezt Mátyás kollégám is meg tudja erősíteni, olvassátok el a Stelvióról készült tesztjét!

A facelifttel megújult a középső konzol, a kormány és a bőrrel díszített sebességváltó, a biztonsági övek a klasszikus fekete mellett piros, valamint zöld színben szintén rendelhetők. Mindkét modell utasterének sztenderd felszerelései között megtaláljuk a bőr-, illetve Alcantara kárpitozású elektromos sportüléseket. Mellettük rendelhetők a Sparco szénszálas sportülései, és opcionális lehetőségként hamarosan megjelennek a perforált bőrkárpitok is. A sokat kritizált infotainment megújult kezelőfelülettel rukkol elő a 8,8 colos érintőképernyőn.

A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio külsejének újdonságai közé tartoznak a sötét lencsével ellátott, LED-es lámpacsoportok, a fényes fekete fényezés a hűtőrácskereten és a hátsó emblémákon. Kizárólag az új Stelvio Quadrifoglio változaton mutatkoznak be a friss, 21 colos könnyűfém keréktárcsák. Az új Old Timer színválaszték tagjai az izgalmas Junior GT Ocra sárga, a kifinomult Villa d'Este 6C piros és az új Montreal zöld, amely a frissített modelleken debütál. A kettős üzemmódú kipufogó mellett 2020-tól választható a szénszálból és titánból készülő, kettős üzemű Akrapovič kipufogórendszer is.

A Quadrifoglio modellekben számos vezetéstámogató vigyáz rád, ilyen az Alfa aktív felfüggesztés, az Alfa DNA Pro üzemmód-vezérlés RACE állással és az Alfa Active Aero első légterelő a Giuliában. Az AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) futóműszabályozó, az elektronikus menetdinamikai rendszereken keresztül minden helyzetben biztosítja az ideális vezethetőséget. Alapáron jár a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, holttérfigyelő, adaptív tempomat, táblafelismerő és éberségfigyelő.

Alfa Romeót vásárolnál? Keresd a Pannonhandel Invest Zrt. munkatársait (+36 20 262 22 62, info@pannonhandel.eu) bizalommal!