Itt a 2020-as, frissített SQ7

Közzétéve:
2019-07-24, 13:54

Az Audi TDI motorja nincs híján a nyomatéknak.

Az alapkivitelű Q7 nemrégiben átesett egy ráncfelvarráson, most pedig a sportosabb SQ7 kivitelen volt a sor. Ez volt az első jármű a Volkswagen-konszernben, amelyik 2016-ban megkapta a 4,0 literes, V8-as TDI motort, mely egy erőteljes konstrukciónak bizonyult. Íme azok a változtatások, amiket az Audi az SQ7 félidős modellfrissítésénél eszközölt.

2020-as Audi SQ7 elölről

Külsőre egyből szembetűnnek az új első és hátsó lámpák, melyek az Audi jelenlegi LED fényfűzéreit jelentik a Q7-hez igazított formában. A nagy méretű hűtőmaszk is agresszívebb a sztenderd Q7-esénél, mellyel igyekeztek a sportos jegyeket kiemelni az autón. A lökhárítóban természetesen masszív légbeömlők figyelnek, ezzel pedig egészen sokkoló látványt nyújt elölről ez a SUV modell.

2020-as Audi SQ7 hátulról

Hátul a négy kidörgő jelzi, hogy nem egy mezei Q7-ről van szó, a lámpákat összekötő díszítőcsík pedig szintén új elemnek mondható. Az autó alsó traktusán és a visszapillantókon elhelyezett ezüstös elemek is a ráncfelvarrás hozadékai a külső megjelenés terén, mellyel a prémium életérzésre tesznek rá egy lapáttal. Kérésre fekete vagy matt elemeket is feltesznek, szintén felár ellenében pedig olyan színekből is lehet válogatni, mint a Daytona szürke.

Természetesen nagy, 20 colos kerekek és emelt hatásfokú fékek is vannak az SQ7-en, melyek fekete vagy piros nyergekkel érkeznek. Szintén felárért karbon-kerámia alkatrészeket tartalmazó rendszer is kérhető 420 mm-es méretben, szürke nyergekkel.

2020-as Audi SQ7 beltere

A 4,0 literes motort továbbra is egy kompresszor és két turbó lélegezteti, melynek köszönhetően 429 lóerőt és 900 Nm-es nyomatékot produkál. Már 1250-es fordulatnál megjön a mozdony erő, a 0-100-as gyorsulás pedig 4,8 másodpercet vesz igénybe. A végsebesség természetesen 250 km/órára korlátozott, ahogy az ilyen modelleknél lenni szokott.

A beltér szintén átalakult, nagyobb kijelzőket kapott a jármű, a klíma kezelőszervei pedig lejjebb kerültek a középkonzolon. Az Audi Virtual Cockpit rendszere speciális, az SQ7-hez fejlesztett kiegészítőket tartalmaz.

Az SQ7 az Alapjáratnál is járt teszten, nézd meg ahogyan Márkék bemutatják ebben a videóban!

Forrás:
Címkék:

További autós hírek

A magától gyorsító autók eddig 110 balesetet és 52 sérülést okoztak Amerikában, a helyi hatóságok ezért 500 ezer Teslát is…

Halálos kimenetelű közúti közlekedési baleset történt január 17-én az esti órákban Salgótarján belterületén, a Rákóczi úton. A gázolás következtében a…

Tegnap éjfél után a Jahn Ferenc Dél-pesti Kórház előtt egy autó villanyoszlopnak csapódott – adta hírül a Blikk. A tűzoltók…

Kigyulladt egy Porsche pénteken Budapest 8. kerületében, az Orczy úton, a villamosmegállónál – írta meg az index. Úgy tudni egy…

Teljesen lezárják az M1-es autópályát vasárnap reggel a 43-as és az 55-ös kilométerszelvények között vadkihajtás miatt. A közlemény szerint a…

Kapcsolódó írások

2019. január 21.
A teljes felsőkategóriás szegmens növekedett az elmúlt évben Magyarországon
Mercedes G-osztály SUV elölről
2019. június 16.
Az Euro NCAP eddigi töréstesztjei alapján ezek az SUV modellek állnak az élen
1984 Ford Bronco XLT, barna SUV, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 14.
1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit
Toyota RAV4 2019
2018. november 16.
A fejlesztőknek annyira tetszett a végeredmény, hogy a RAV4 városi terepjáróból abszolút el tudnak képzelni egy versenybe illő kivitelt is.