2022. október 18. | 09:00

A legnagyobb felvevőpiacnak gondolt USA-ba már meg is érkezett az új modell.

A BMW nemrég mutatta be új M-szériás modelljeit, az M2-t és az XM-et, a gyártó vezárigazgatója ennek kapcsán beszélt arról, hogy a BMW célja is az, hogy azok a vásárlók, akik SUV-t keresnek, de luxuskivitelben, az XM-et válasszák más márkák helyett.

Frank van Meel elmondta, a BMW egy olyan járművet akart piacra dobni az XM-mel, amely versenybe szállhat a Lamborghini Urusszal vagy a Mercedes G-osztályával.

A BMW vezetősége szerint nem a már meglévő vásárlóik fognak váltani más BMW járművekről az XM-re, hanem olyanok, akiknek már most is parkol egy Lamborghini, Mercedes vagy éppen egy Ranger Rover a garázsban és úgy érzik, mindezek mellé elfér még egy BMW is.

A modellt tehát kendőzetlenül a leggazdagabb vásárlóknak szánja a gyártó és a fő piaca az Egyesült Államok lesz. A vezetőség még Kínát és a Közel-Keletet is erős piacnak gondolja.

BMW