Leporolják végül a Maserati Alfierit?

Közzétéve:
2019-02-14, 17:01

Úgy tűnik, a 2014-ben bemutatott tanulmányautó végre gyártásba kerülhet

Még 2014-ben, egy csodálatos autót mutatott be a Maserati: az Alfierit. A legtöbb tanulmányautóval ellentétben az Alfieri egy teljesen működő tanulmányautó volt, amit akkor még úgy hittek, hogy akár már 2016-ban sorozatgyártásba kerülhet. Ez sajnos nem történt meg, de úgy tűnik, végre ott az alagút végén a fény is, mert esélyes, hogy 2020-ban elkezdik gyártani a Maserati-sportautót!

Maserati Alfieri 2014

Ugyanis a Maserati bejelentette, hogy a vállalat képviselői a héten leültek tárgyalni a szakszervezeti vezetőkkel a modenai gyárban. Az elmúlt időszak történései (igen, pontosan az Audi-sztrájkra gondolok) talán rávilágítanak számodra is, amennyiben nem a dolgozók érdekeivel összhangban próbál cselekedni egy gyár vezetése, úgy abból könnyen munkabeszüntetés sikerülhet, ami hosszútávon egyik félnek se jó.

Ezek a bejelentések általában olyanok, amiknek gondolod: iszonyatosan unalmasak. Azonban ha a sorok között olvas az ember, akkor olyan információmorzsákra is bukkanhat, amik alapján biztosra vehető, hogy itt valami nagy dolog van készülőben. Azt írják, a felújított gyár lesz a gyártója egy

„speciális nagyteljesítményű, high-tech sportautónak.”

Ezen kívül tovább is megy, ugyanis azt is írják:

„Az első, gyártás előtti sorozatai lesznek egy teljesen új modellnek, karakterisztikájában Maserati-sportautónak, amik a jövő év első felében fognak legördülni ezekről a szalagokról.”

Igaz, a szöveg nem nevezi nevén az Alfierit, de egy júliusban készült interjúban, az akkor Maseratit vezető Tim Kuiskis-szel megtudhatták az emberek: 2022-ig le lesz cserélve a GranTurismo és GranCabrio modellek az Alfierire.

Maserati Alfieri tanulmányautó

Az Alfieri már jövőbemutató technológiákkal fog készülni, teljesen elektromos és plug-in hibrid változatban, alumínium platformra. Persze választható lesz, kupé vagy kabrió formában kéred a legfrissebb Maseratit sportautót.

Tavaly júliusban meghalt a Fiat-csoport (amihez a Maserati is tartozik) vezérigazgatója, Sergio Marchionne. Halála után gyorsan cserélődtek a posztján az emberek, jelenleg ​​​​​​Michael Manley a Fiat-Chrysler Csoport feje.

Forrás:

Kapcsolódó írások

Tesla Model 3
2019. május 22.
Még időpontot is foglal neked a szerelőnél a Tesla legújabb kiegészítője
A Ferrari és a Lamborghini nem akar elektromos autót
2017. szeptember 15.
Technológiai fejlődés ide vagy oda, vannak még olyanok, akiknek egy jó szívó V12 még mindig többet ér, mint bármilyen villamosított technika
Újabb képek a Bugatti Chiron elektromos vetélytársáról
2018. augusztus 16.
A Pininfarina PF0 néven villanyos hiperautót készít, mely a Chironnal is felvenné a versenyt.
Aston Martin, DB6, MKII, Volante, EV, fehér, kabrió, oldalnézet, jobbról
2018. december 07.
Az Aston Martin elektromos kiegészítő csomagot ajánl a klasszikus modellekhez