2024. január 29. | 17:47

A nagyvállalati környezetben ismert és általánosan bevetett extra juttatásokon felül újdonságok is várnak a bajor márka új, magyar létesítményének munkatársaira.

Gőzerővel toborozza jövendőbeli kollégáit a debreceni BMW-gyár. A klasszikusnak mondható elemeken túl érdekes extrák is várnak az új dolgozókra.

Még több mint fél évig nem indul gyártás az épülő létesítményben, ám ez nem azt jelenti, hogy nincs szükség már most egy profi brigádra, akik az induláskor minden fontos részletet ismernek. Épp ezért offenzív és ösztönző módon igyekszik még vonzóbbá tenni magát a bajor márka a potenciális munkatársai előtt.

Persze már tavaly novemberben elérte a cég a bűvös ezrest, ugyanis ekkor állt munkába az ezredik dolgozó, ám a cél 2024 végéig az 1500 fő – így tud az első próbagyártás még idén sikeresen elindulni. Jelenleg is több mint 70 nyitott pozícióban várják a megfelelő emberek jelentkezését, akiktől a lehető legjobb tudást és odafigyelést várják el, a lehető legjobb feltételek biztosítása mellett.

A leendő dolgozók teljesítménybónuszt, SZÉP-kártyát, cafeteriát és még munkába járási támogatást is kapnak majd, ráadásul lehetőségük nyílik kedvezményes céges autóbérlésre. Hogy ez milyen modelleket és milyen összegért cserébe érint – no és milyen pozíciókban –, arról egyelőre nem tudni, de mindenképp dicséretes és jó marketingfogás ilyen módon is „támogatni” a személyzetet. Az első igénylő már meg is kapta autóját a napokban.

Ezek mellett az üzemnek saját egészségközpontja is lesz, melyet szintén igénybe vehetnek a kollégák. A BMW Group Gyár Debrecen HR-marketing és toborzási vezetője, Szekeres Áron szerint az egészséges és boldog kollégák a sikeres termelés kulcsa, így a helyi étkezési lehetőség is első osztályú lesz kedvező áron, a „belsős klinika” működésében pedig a saját mentőautó, fizikoterápia és belgyógyászat fog nagymértékben segíteni.

Nemrég egyébként 140 új munkatárs beavatása zajlott, őket először egy négycsillagos szállodában ismertettek meg a márka működési filozófiájával, ami után az új, közel hétezer négyzetméter területű képzési központ következett. Itt többek között az iX modellel is megismerkedhettek a dolgozók.

Az már régebb óta ismert, hogy ez lesz a BMW legmodernebb gyára, ahol az első – tisztán elektromos meghajtású – Neue Klasse modell is legördül a gyártósorról. Az úgynevezett iFactory-alapú üzem egyik legfontosabb része a digitalizáció, hogy így a teljes termelési hálózat és a sorozatgyártás maga könnyen átlátható, optimalizált működésű legyen.

BMW