A dél-koreai prémiumgyártó jelenleg öt modellel képviselteti magát Európában.
A Hyundai prémiummárkája, a Genesis 2021 nyarán jelent meg hivatalosan Európában. Ráadásul a dél-koreaiak rögtön öt belső égésű motoros modellel érkeztek a világ leggyorsabban fejlődő elektromosjármű-piacának számító öreg kontinensre. Jelen pillanatban a márka európai kínálatában a Genesis GV70 és a GV80 városi luxusterepjáró mellett a szedán kategóriában a G70, a G70 Shooting Brake, illetve a G80 modellek vásárolhatók meg.
A paletta azonban folyamatosan bővül, ugyanis a legfrissebb hírek szerint a Genesis már idén piacra dobra Európában első tisztán elektromos autóját, a GV60-as crossovert, amelyet a G80 luxuslimuzin és a GV70 SUV villanyosított verziói követnek majd.
Genesis vásárlás Magyarországon
Jelenleg nem létezik hivatalos Genesis márkakereskedés Magyarországon. A dél-koreai luxusgyártó modelljeinek magyarországi importját úttörő módon a Magyar Autókereskedőház Zrt. vállalta el. Kínálatukban megtalálható az összes Európában forgalmazott Genesis autó, amelyeket közvetlenül a Genesis legközelebbi, német márkakereskedője biztosít számukra. Ráadásul az első GV80-as luxusterepjáró nemrég már gazdára is talált.
A legkedvezőbb áron a Genesis G70-es luxuslimuzin érhető el, 2,0 literes, 197 lóerős, turbós, benzinmotorral, bruttó 48 ezer eurós (aktuális árfolyamon átváltva 17,1 millió forintos) vételáron, míg a minden lehetséges extrával felvértezett, 3,0 literes, 278 lóerős, turbódízel motorral szerelt GV80-as prémium SUV hétüléses kivitelben bruttó 103 ezer euróba (36,7 millió forintba) kerül.
Genesist vásárolnál? Ne habozz tovább, és keresd fel a Magyar Autókereskedőház Zrt. kollégáit telefonon (+36203663447) vagy e-mailben!
A Genesis története dióhéjban
A Hyundai még 2003-ban alkotta meg a „Concept Genesist”, és 2007-ben bemutatta első modelljét, ami a cég elmondása szerint a modern hátsókerék-hajtású sportlimuzin progresszív értelmezése volt. A karosszéria tervezése három évig tartott, és a program összköltsége 500 millió dollárt tett ki a 23 hónapos fejlesztési időszak alatt. Olyannyira komolyan vették a programot, hogy csaknem 1,3 millió kilométeren keresztül tesztelték az autó megbízhatóságát.
A Genesis 2015-ben vált önálló márkává, mint a Hyundai önálló luxusdivíziója, a cél pedig egyértelműen az volt, hogy olyan prémiummárkákkal vegye fel a versenyt, mint a BMW, a Mercedes-Benz és a Lexus. A cég globális palettájának csúcsát jelenleg a G90-es, és a GV80-as luxusterepjáró jelenti. Előbbiből összesen 7216 darab fogyott tavaly globálisan, míg utóbbiból összesen 48 072 darabot értékesítettek világszerte.
A dél-koreai gyártó nemrég azt is bejelentette, hogy 2022-től kezdődően egy kettős villanyosítási stratégiát követ majd, amely az üzemanyagcellás és akkumulátoros-elektromos autókat foglalja magába. A Genesis 2025-től már csak villanyosított autókat fog piacra dobni, míg az utolsó belső égésű motoros modelljét 2030-ban tervezi kivezetni a piacról.