Egy dolog viszont nem változik, mégpedig hogy továbbra is szeretetre méltó és könnyen kezelhető sportautó marad. Szóval akkor mit is várhatnak az MX-5 rajongók 2020-ban? Leginkább néhány apró frissítést, beleértve az új árnyalatokat és anyagokat, na meg egy kisebb áremelkedést, ami az egész palettát érinti.

A 2020-as Mazda MX-5 elölről

A belépőszintű MX-5 Sportért 27 500 dollárt kérnek az Egyesült Államokban, ez 850 dollárral több az előző éves árnál. Viszont kapott pár biztonsági funkciót, mint például a holttérfigyelést, a keresztirányú forgalomfigyelést és az intelligens városi féktámogatást, vagyis egy automata vészfékező rendszert és sávelhagyásra figyelmeztető technológiát. Korábban ezek egy feláras, 850 dolláros csomag részeként voltak elérhetők. Alapból manuális váltóval kapható, viszont felár ellenében automatával is kérhető.

Az új Mazda MX-5 piros Nappa bőr belseje

A kínálat következő felszereltségi szintjét az MX-5 Miata Club képviseli, amely néhány új funkcióval rendelkezik, nevezetesen az Apple CarPlay és az Android Auto telefonintegrációval. Emellett 17 colos sötét színű felniket és kilenc hangszóróból álló Bose audiórendszert foglal magába. Manuális sebességváltóval, sportos felfüggesztéssel, sperrdiffivel, Bilstein lengéscsillapítókkal és első toronymerevítőkkel igazi játszós autó.

Az új Mazda MX-5 műszerfala

A Mazda több frissítéssel is készült a 2020-as Miata Grand Touringhoz. Ezentúl elérhető a szürke soft top és piros Nappa bőr belső, valamint a Polymetal Gray fényezés, amely a Club esetében is választható.

A 2020-as Mazda MX-5 a vízparton

A 2020-as Mazda MX-5 februárban kerül a kereskedésekbe. Ami az árakat illeti jelentősen emelkednek majd.

A korábbi MX-5 járt az Alapjáratnál és Adri forgatott is róla egy villámtesztet.