2022. január 30. | 01:03

Az NFL döntőt sokan csak a reklámok és a félidei műsor miatt nézik, a Kia mindenesetre komoly televíziós közönség előtt mutathatja meg új villanyautóját.

Helyi idő szerint 2022. február 13-án vasárnap rendezik meg az amerikai futball-bajnokság döntőjét, az 56. Super Bowlt. Az NFL szezonjának utolsó mérkőzését minden évben közel 150-200 millióan követik figyelemmel, így a reklámidőt is borsos áron értékesítheti a közvetítési jogokkal rendelkező televíziós csatorna.

A Kia adott némi ízelítőt abból, milyen reklámra számíthatnak majd a nézők a Super Bowl alatt. A koreai autógyártó a tisztán elektromos EV6 crossover modellel, valamint egy robotkutyával készül az eseményre.

„A Super Bowl reklámunk az átfogó marketing kampányunk központi eleme. A hirdetésben szerepet kap az állatokat segítő Petfinder Alapítvánnyal közös együttműködésünk is” – fogalmazott Russell Wager, a Kia America marketingért felelős alelnöke.

A Petfinderrel való együttműködés megmagyarázza a bemutatóképen látható robotkutyát. A projekt célja, hogy minél több menhelyi állatnak sikerüljön végleges otthont találni. További részletek a Super Bowl kezdőrúgása előtt várhatók.

A tenisz kedvelői az Ausztrál Open közvetítései alatt is találkozhatnak a Kia EV6 modellel, melyet a 21. Grand Slam győzelmére hajtó Rafael Nadal reklámoz. A tisztán elektromos autó értékesítése hamarosan megkezdődik az Egyesült Államokban, így a Super Bowl a lehető legjobb időpontban érkezik a gyártó számára. Az EV6 különböző konfigurációkban lesz elérhető, a GT változat például 577 lóerős teljesítmény és 740 Nm nyomaték leadására lesz képes.

A Kia EV6 alapára a tengerentúlon 42.115 dollár, átszámítva 13,5 millió forint lesz. Ha érdekel, milyen tapasztalatokat szerzett az Alapjárat csapata a tavaly év végi menetpróbán, ide kattintva elolvashatod.