2019. október 15. | 16:27

Akár a Cupra brandbe is beleolvadhat.

Ahogyan az korábban kiderült, a Volkswagen-konszernben komoly átalakulások vannak kilátásban. Több márka igyekszik új identitást kialakítani, a Seat is egy frissítésre készül a hírek szerint. Feljebb szeretnék pozícionálni magukat, mely prémiumtermékeket hozna magával. Korábban már mepróbálkoztak egy felsőkategóriás modellel, mely az Audi A4 B7 alapjaira épített Exeo volt. Ám ez nem aratott osztatlan sikert, hiszen 2008-tól 2016-ig alig 71 ezer példányt adtak el belőle.

Jelenleg az is kilátásban van, hogy a Seat márkanevet teljesen elengedik, és beolvadnak a 2018-ban létrehozott Cupra almárkába. Herbert Diess, a Volkswagen-csoport vezetője korábban elmondta, hogy a Seatnak úgy van túlélési esélye, ha valamivel a Volkswagen személyszállítói fölé pozícionálja magát.

A változtatás többek között azért merült fel, mert egyes nyugati piacokon nem a vártnak megfelelően teljesít a márka. 2018-ban több mint 500 ezer járművet adott el a Seat, mely ezek szerint nem ütötte meg a kívánt szintet. Amennyiben véghezviszik az átalakítást, úgy új piacokra is beléphetnek, melyek közül az egyik Észak-Amerika lehet.

További érdekes hírekért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorának legújabb videóját!