2021. április 22. | 17:06

Elon Musk mindig is értett hozzá, hogyan kell megszólítani az embereket a közösségi médiában.

A közösségi média térnyerése az élet minden területén komoly befolyással bír. Ezek a platformok ma már minden korosztályban népszerűek, a statisztikai adatok szerint a Facebookon egyre több az 55-70 év közötti felhasználó. A közösségi médiában rejlő lehetőségek kiaknázása nélkül napjainkban szinte lehetetlen a politikai kampányokat lefolytatni.

A TikTok 2017-ben indult el hódító útjára, jelenleg közel 700 millió aktív felhasználója van. Ebben a bázisban is komoly marketing lehetőségek vannak. A Saveoenergy kutatóintézet felméréséből kiderül, hogy a TikTok legnépszerűbb autója a Tesla Model 3, ugyanis a kapcsolódó videók összesen 784 millió 700 ezer megtekintésnél járnak. Elon Musk vállalata iránt komoly az érdeklődés ezen a közösségi felületen, hiszen a Model S videókat 236 millió, a Model X főszereplésével feltöltött felvételeket pedig 180 millió alkalommal nézték meg a felhasználók.

A Tesla után az Audi E-Tron következik az elektromos autók sorában, 143 millió megtekintéssel. A Saveoenergy szerint a TikTok közönségét a Renault Zoe érdekli a legkevésbé.

A kutatás eredményei újfent igazolják, hogy Elon Musk remekül ért a marketinghez, illetve meg tudja szólítani a közönséget. A Tesla vezérigazgatója a közösségi médiát választotta annak bejelentésére is, hogy már Bitcoinért is lehet Tesla-modelleket vásárolni – igaz, egyelőre csak Amerikában.

Ha szeretnél Teslát venni, akkor keresd fel a mah-ev.hu weboldalt! Král Ádám (adam.kral@mahzrt.hu) készséggel áll rendelkezésedre telefonon (+36-20-666-8888) vagy e-mailben.