Sokan bírálták a japán gyártó döntését, miszerint a BMW-vel közösen a Z4 alapjaira építve támasztotta fel a Suprát, mondván, hogy ez már nem az igazi. Vannak, akik egyszerűen csak örülnek, hogy létezik az A90. Egy éve mutatták be, már most sok újdonság lelhető fel a sportkupéban. A 2021-es modell évben már egy nagyobb teljesítményű hathengeres, egy négyhengeres alapverzió és egy speciális A91-es kiadás is lesz.

2021-es modellévben érkező speciális Supra

Ez a modell igazán különleges helyet foglal el a palettában, mivel a hátsókerék-meghajtású gép eladási számai nem olyan fontosak a Toyota számára, mint pozitív hatása a márka imázsára. Ez nem azt jelenti, hogy a Toyota elhanyagolja az újjászületett Suprát. Jack Hollis alelnök elégedett a 2884 eladott autóval, amelyet például az Egyesült államokban értékesítettek 2019 második felében.

A tervezési részleg első embere elárulta azt is, hogy a társaságnak vannak mérnökei Münchenben, akik szorosan együttműködnek a BMW-vel az autó fejlesztésében és világossá tette, hogy továbbra is a japánok felelősek az autó hangolásáért és az alváz beállításáért.

A Toyota Supra oldalról

Jack Hollis azonban megemlítette, hogy a két gyártó fokozatosan elválik egymástól:

„Az idő múlásával fokozatosan elválnak útjaink. Miközben továbbra is egymástól távol tartjuk elképzeléseinket és megosztjuk információinkat, megállapodunk abban, hogy külön utakon járunk. Tada főmérnök és csapata viszont állandó kapcsolatban áll a BMW-vel a funkciókkal kapcsolatban”

Az A91-es kiadású Toyota Supra hátulról

Ami a 2021-es Suprát illeti, a kereskedésekbe kerülését nem meglepő módon befolyásolja a koronavírus. Mivel a Magna Steyr ausztriai gyára, ahol életre kel az autó egyelőre zárva van. Remélhetőleg néhány héten belül újraindul a működés a grazi üzemben. Mivel a koronavírus előtt 400 darab hathengeres modell már elkészült, így azok júniusban már elérhetőek lesznek, viszont a négyhengeres változatokra sokat kell majd várni.

Ennek oka, hogy az olcsóbb változat gyártása még nem kezdődött el, és a COVID-19 válság két hónapos késést okozott, ami azt jelenti, hogy a gazdaságosabb Supra őszig nem gurul le a gyártósorról.