Tréleren kapták lencsevégre az új 5-ös Touringot!

Közzétéve:
2019-08-08, 13:15

Ha nemrég újítottál be egy példányt a vadonatúj 5-ös sorozatból (G30), a kémfotók láttán most lehet azt kívánod, bárcsak ne hoztál volna elhamarkodott döntést.

A Motor1 magazin fotósa már harmadik alkalommal küld fotókat az álcázott, ráncfelvarrott 5-ösről a szerkesztőségnek, viszont arra sajnos nincsen garancia, hogy az elkövetkezendő 12 hónapon belül meg is jelenik Európa piacain.

2020 BMW 5-ös Touring matricázva, tréleren

A képeken látott prototípust hagyományos belső égésű motor hajtja, nem pedig egy hibrid rendszer, mint amilyennel a korábbi 5-ös sorozat Touring esetében lehetett találkozni. A kamuflázs orrészen feltehetőleg nagyobb veséket helyeztek el, ezeket a keskenyre húzott fényszórók közé illesztették be.

Az autó hátulján végzett változtatások szintén számottevők. Kifinomultabb megjelenést biztosíthat a járműnek az átszabott lökhárító és az új hátsó lámpatestek. A kipufogóvégek szintén szemügyre vehetők, azonban egyelőre nem lehet megerősíteni, hogy a prototípuson található végek lesznek láthatók a sorozatgyártású modelleken is.

BMW 5-ös Touring tréleren, oldalról

Kontinenstől, illetve piactól függően a BMW jelenleg széles választékú benzin- és dízelmotorral, valamint hibrid hajtásrendszerrel kínálja eladásra az 5-ös sorozatot. Európában az alap 2,0 literes, 4 hengeres dízelüzemű egységgel kezd a paletta, a csúcsot a 4,4 literes biturbós V8-as M5 jelenti.

BMW 5-ös sorozat Touring tréleren, matricázva

A motorvariációkat a gyártó folyamatos fejlesztés alatt tartja, hogy megfeleljenek az éppen aktuális károsanyag-kibocsátási normáknak, ám mindemellett rövid időn belül várhatóan egy újfajta, plug-in hibrid hajtáslánccal bővül a felhozatal.

A PHEV, vagyis plug-in 5-ös kísérletképpen 545e xDrive-ként lett elnevezve. A frissített 7-es sorozat elektromos hajtásláncát fogja kölcsön kapni, amely esetben a hathengeres blokk egy elektromotorhoz kapcsolódik és így teljesül a 389 lóerős teljesítmény.

Mivel a 7-esnél egy kisebb BMW-ről van szó, a vállalatnak némileg csökkentenie kell a rendszer összteljesítményét, így lesz az 375 lóerő a frissített 5-ösnél. Az érdeklődőknek legalább 2020 őszéig türelmesnek kell lenniük az információk megerősítésével kapcsolatban.

Forrás:

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja
E92 Eurofighter
2019. április 22.
Nem túlzok, ha azt állítom, az E92 Eurofighter az egyik legkompetitívebb és legjobban megépített driftautó szerte e világon