Tréleren kapták lencsevégre az új 5-ös Touringot!

Közzétéve:
2019-08-08, 13:15

Ha nemrég újítottál be egy példányt a vadonatúj 5-ös sorozatból (G30), a kémfotók láttán most lehet azt kívánod, bárcsak ne hoztál volna elhamarkodott döntést.

A Motor1 magazin fotósa már harmadik alkalommal küld fotókat az álcázott, ráncfelvarrott 5-ösről a szerkesztőségnek, viszont arra sajnos nincsen garancia, hogy az elkövetkezendő 12 hónapon belül meg is jelenik Európa piacain.

2020 BMW 5-ös Touring matricázva, tréleren

A képeken látott prototípust hagyományos belső égésű motor hajtja, nem pedig egy hibrid rendszer, mint amilyennel a korábbi 5-ös sorozat Touring esetében lehetett találkozni. A kamuflázs orrészen feltehetőleg nagyobb veséket helyeztek el, ezeket a keskenyre húzott fényszórók közé illesztették be.

Az autó hátulján végzett változtatások szintén számottevők. Kifinomultabb megjelenést biztosíthat a járműnek az átszabott lökhárító és az új hátsó lámpatestek. A kipufogóvégek szintén szemügyre vehetők, azonban egyelőre nem lehet megerősíteni, hogy a prototípuson található végek lesznek láthatók a sorozatgyártású modelleken is.

BMW 5-ös Touring tréleren, oldalról

Kontinenstől, illetve piactól függően a BMW jelenleg széles választékú benzin- és dízelmotorral, valamint hibrid hajtásrendszerrel kínálja eladásra az 5-ös sorozatot. Európában az alap 2,0 literes, 4 hengeres dízelüzemű egységgel kezd a paletta, a csúcsot a 4,4 literes biturbós V8-as M5 jelenti.

BMW 5-ös sorozat Touring tréleren, matricázva

A motorvariációkat a gyártó folyamatos fejlesztés alatt tartja, hogy megfeleljenek az éppen aktuális károsanyag-kibocsátási normáknak, ám mindemellett rövid időn belül várhatóan egy újfajta, plug-in hibrid hajtáslánccal bővül a felhozatal.

A PHEV, vagyis plug-in 5-ös kísérletképpen 545e xDrive-ként lett elnevezve. A frissített 7-es sorozat elektromos hajtásláncát fogja kölcsön kapni, amely esetben a hathengeres blokk egy elektromotorhoz kapcsolódik és így teljesül a 389 lóerős teljesítmény.

Mivel a 7-esnél egy kisebb BMW-ről van szó, a vállalatnak némileg csökkentenie kell a rendszer összteljesítményét, így lesz az 375 lóerő a frissített 5-ösnél. Az érdeklődőknek legalább 2020 őszéig türelmesnek kell lenniük az információk megerősítésével kapcsolatban.

További autós hírek

Ahol ez a fevétel készült, talán ott van a világon a legmélyebben a közlekedési morál. A járdán közlekedve kerülte ki…
A budapesti közgyűlés módosíthat azon a rendeleten, amely megszabja a zónákat, a parkolódíjakat és azokat a napokat, amikor fizetni kell.…
Igen, a többiek igazi “lúzer” módjára kivárják a HÉV elhaladását, de őt ez nem igatja. ” Ma reggel jöttem munkába…
Előzésből visszatérő személyautó elé kanyarodott egy furgon hétfőn Körmend határában a 86-os főúton. – írja az rtlhirek.hu A teherautó vezetője…
Újra bevezetik Budapesten a kerékbilincselést – hívta fel a figyelmet Fürjes Balázs, a Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelős…

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja