2020. május 19. | 10:51

Miért ne születhetne újjá egy klasszikus ikon mai modern elgondolással?

Enyhén szólva önmagában is kockázatos projekt egy ikonikus autó újragondolása. Nosztalgia alapon rengetegen restauráltak már autókat, ez nem újdonság. Viszont észnél kell lenni és tudatában is annak, hogy mi az, amitől olyan vonzóvá vált az adott típus.

Az autóról képeket ide kattintva találsz.

Egy Mercedes 300 SL rajongó készítette ezeket a rendereléseket az autóról, amelynek következtében megfogalmazódhat benned a kérdés: készen állsz egy 300 SL újjáépítésére?

Sokan úgy vélik, a 300SL a világ első szuperautója, amely magában hordozza az igazi versenyautók teljesítményét. A 300SL, melyet ikonikus sirályszárnyú ajtók jellemeznek, kétféle kivitelben, kupé és roadster ve látott napvilágot, 1956-ban. Ezek a gyönyörűséges kupék jelentették az 1950-es évek tervezésének csúcspontját és egészen a mai napig képesek voltak minden értéküket megőrizni. Most pedig lássuk hát, hogyan is festhet egy modernizált 300 SL Roadster?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This is my attempt at modernizing the Mercedes 300 SL ?. Yes the base is a GT AMG Roadster which I think Mercedes intended for them to have some similarities to begin with. I basically flipped the headlights vertically to see if it would work then carried on to modify the grille, fenders and air vents. • • • • • #mercedesbenz #mercedes #mercedeslovers #mercedesclassic #mercedessl #mercedessls #mercedesgt #benzlife #render #rendering #renderings #conceptcar #cardesign #cardesigner #cardesigncommunity @supercarsdai1y @supercarradar @supercarspoting #automotivedesign #conceptcars #conceptart #modernization #cardesignworld #modernbenz #automotivedesign #carrendering

Oscar V | Concept Autos (@wb.artist20) által megosztott bejegyzés,

Nos, amint azt a képen is látni wb.artist20 fantáziáját elsősorban egy korábbi AMG GT Roadster mozgatta meg, amiből aztán az alul látható render született meg eredményként. Az AMG GT fényszóróját teljesen átalakította, hogy megfeleljen a 300SL formavilágának, emellett egyértelműen megtartotta a modern fényszórók LED-es kialakítását. A hűtőrács is teljes mértékben újra lett gondolva, úgy fest, mint a jelenkori Mercedes modelleké, viszont méretben nagyjából megegyezik a GT Roadsterével, hiszen a motor hűtéséhez igencsak méretes nyílásokra van szükség. Oldalt is megfigyelhető egy-egy nyílás, melyek mintázata az ajtókon folytatódik.

A sárvédőívek jelentős mértékben eltérnek a GT-től, ahogyan a sokküllős felnik és az oldalsó visszapillantó tükrök is.