2020. október 08. | 15:13

Megvizsgálták, melyik gyártó rajongói fanatikusak annyira, hogy magukra tetováltatják kedvenc márkájukat.

Az fanatikus autóőrültek a legkülönfélébb módon tudják kimutatni rajongásukat imádott márkájuk iránt. Pólók, poszterek, zászlók, különböző Facebook-csoportokba elhelyezett kommentek mind erre szolgálhatnak bizonyítékul. Sokan odáig is képesek elmenni, hogy a testükre tetováltatják kedvenc autómárkájuk logóját. A Compare The Market weboldal munkatársai körülnéztek az Instagramon, hogy megtudják, melyik márka a legnépszerűbb az autós tetoválások terén. No, azért ne gondolj valami komoly kutatásra, egyszerűen annyi történt, hogy megnézték a különböző autómárkákkal kapcsolatos bejegyzések számát.

A cikk címéből nem nehéz kitalálni, hogy a Volkswagen képezi a legtöbb autós tetoválás tárgyát – méghozzá hatalmas fölénnyel. Az Instagramon 5507 bejegyzés kapcsolódik a Volkswagenhez, a második helyezettel kapcsolatos találatok száma pedig ennek kevesebb mint fele, 2132.

A második helyen a Jeep márka kedvelői állnak, a harmadik pozícióba a Cadillac futott be 1775 bejegyzéssel. A lista negyedik helyén a Pontiac szerepel 1609 poszttal, az ötödik Chevrolet neve mellett pedig 1417 bejegyzés található. A teljes listán összesen 20 márka szerepel, az utolsó helyen a Lamborghini található, az olasz luxusautóval kapcsolatban mindössze 74 bejegyzés szerepel az Instagramon. Lehet, hogy a Lambo-tulajdonosoknak már nincs elég pénzük tetkóra?

A tanulmányban szerepelnek különleges modellek, melyek komoly népszerűségnek örvendenek, ám az Instagram-bejegyzések száma nem túl magas. Az Üvegtigris című magyar filmsikerből is ismert Chevrolet Impala kapcsán 823 poszt született, a Vissza a jövőbe trilógiában szereplő DeLorean 800 bejegyzésben kerül említésre.