5. 1992 Williams FW14B
Az 1992-es Forma-1-es világbajnoki idényben a Williams autói gyakorlatilag utolérhetetlenek voltak, köszönhetően az aktív felfüggesztés használatának. A rendkívül bonyolult rendszert úgy programozták, hogy képes volt előre érzékelni a pálya egyenetlenségeit, és ennek megfelelően módosította a futómű beállításait.
Vagyis elérték azt, hogy az autó hasmagassága folyamatosan ugyanolyan távolságra legyen az aszfalttól. Ezáltal az FW14B egy elképesztő stabil és pontosan vezethető autó lett. Nigel Mansell leiskolázta a mezőnyt: kilenc győzelme és három második helyezése révén kis híján kétszer annyi pontot szerzett, mint a bajnokság második helyén végző csapattársa, Riccardo Patrese.
A riválisok folyamatosan arra panaszkodtak, hogy a rendszer kifejlesztése csillagászati összegekbe kerülne, így végül az 1994-es szezonra betiltották az aktív felfüggesztés használatát az F1-ben, ezzel pedig látszólag helyre állt a csapatok lelki békéje.
1992 Williams-Renault FW14B Formula 1 pic.twitter.com/R5nN6FAZ6i
— wxat gp500 (@wxatgp500) May 10, 2020