10 nagyszerű használt autó 1,5 millió forintért

Ujj Péter újságíró
Közzétéve:
2021-02-26, 07:55

Ez sok pénz, amiért sok jó autót kapni, de ezeket igazán érdemes megfontolni.

Másfélmillió forint már egész korrekt összeg, amiért egész korrekt autókat lehet kapni. Aki ennyi pénzért keres kocsit, az elégedetten elmondhatja magáról, hogy a magyar átlag feletti színvonalon él, az átlagnál szebb, biztonságosabb és jobb autója lehet. Az itt következő tíz modell azok autója, akik a megbízhatóságot, a kiszámíthatóságot keresik egy négykerekűben és nem riadnak meg attól, hogy beleolvadnak majd a forgalom szürkeségébe.

Toyota Yaris II

A Toyota Yarisnak bérelt helye van szinte valamennyi „legjobb használt autók” listán, hiszen egy már-már legendásan elnyűhetetlen és megbízható típus. Ugyan a legjobbak a még Japánban gyártott első generáció ráncfelvarrás előtti példányai, de az itt látható, már Franciaországban készült utódnak sincs nagyon szégyenkezni valója, főleg, mert az első generációnál sokkal többet ad a biztonság vagy az extrák terén. Az aprólékos japán tervezéssel készült városi törpe tizenévesen is az ajánlott használt autók sorában van, csupán néhány apróságra kell odafigyelnie annak, aki ilyet szándékozik vásárolni. Titkos tipp egyébként a sportos Yaris TS, amely ugyan ritka (mint a Yaris TS), de egy decens 1,8 literes, 133 lóerős motor repíti, amellyel sok örömet tud okozni tulajdonosának.

Évjáratok: 2005 - 2011

Motorválaszték:

  • benzin: 1.0 (69 LE), 1.3 (87 LE), 1.33 (101 LE), 1.8 TS (133 LE)
  • dízel: 1.4 D-4D (90 LE)

Pozitívumok:

  • apró külső méretei ellenére meglepően tágas és praktikus odabent
  • olcsón fenntartható, nagyon megbízható autó
  • még ma is elfogadható utasbiztonságot nyújt
  • a változó szelepvezérléses 1,3-as 87 lóerővel a legjobb és legmegbízhatóbb motor

Negatívumok:

  • kemény és rázós futómű
  • kényelmetlen ülések
  • M-MT robotizált kéziváltók működési kultúrája hagy némi kívánnivalót maga után
  • az 1.0 kissé alulméretezett, még ehhez a kicsi és könnyű autóhoz is
  • az 1,33 literes motor hajlamos a magas olajfogyasztásra (ha a korábbi tulajok félvállról vették az olajcsereperiódust vagy az olajminőséget)
  • a dízelmotort érdemes kerülni, hiszen tizenévesen és 2-300 ezer kilométeres futás felett már lutri

ECDH járműelemzés

Opel Astra H

Amikor az Opel megvetette lábát idehaza és megjelentek az első Asconák, Kadettek, Rekordok és Manták, azonnal az egyik legkedveltebb márka lett. Az 1991-ben debütált Astra is nagyon hamar közkedvelt típussá vált, ami nem is csoda, hiszen olcsón adták és jól össze volt rakva, ráadásul modern úrhajónak számított a szocialista autókhoz szokott társadalom köreiben. Ma már megmosolyogjuk az F Astrát, pedig ár-értékben még jónak számít, hát még a G Astra, ami alaposan rálicitált minden tekintetben az elődjére. A 2004-ben bemutatott utód, a H Astra még tovább emelte a színvonalat, a típus ma az egyik legkeresettebb használt autó a piacon, megbízható technikáját, kulturált, ma is fiatalos megjelenését sokan nagyra értékelik, joggal. Érdemes azonban a 2007-es facelift utáni példányokat keresni.

Évjáratok: 2004 - 2010

Motorválaszték:

  • benzin: 1.4 (90 LE), 1.6 (105 LE,115 LE), 1.8 (125 LE, 140 LE), 2.0 turbo (170-240 LE)
  • dízel: 1.3 CDTI (90 LE), 1.7 CDTI (80-125 LE), 1.9 CDTI (120 LE, 150 LE)

Pozitívumok:

  • bőséges motorválaszték
  • jó benzinmotorok
  • még ma is jó megjelenés
  • minőségi és strapabíró beltér
  • szinte egyáltalán nem hajlamos a rozsdásodásra
  • az 1,7 literes dízelmotorok megfelelő menetteljesítményeket adnak minimális üzemanyag-fogyasztás mellett, ráadásul megbízhatóak is
  • benzinesek közül ajánlható az 1,8 literes 125 lóerővel és a 2,0 literes turbós 170 lóerővel

Negatívumok:

  • a szívó benzinmotorok lomhák és sokat is fogyasztanak városi körülmények között
  • az Easytronic elnevezésű robotizált automata váltót érdemes elkerülni
  • a változó szelepvezérlés „okoskerekének” cseréje költséges tétel (1.6 115 LE), hibájára a beindítás után hallható „traktor-hang” hívhatja fel a figyelmet
  • a legkisebb benzinmotor (1.4) láncvezérlésű és érzékeny az olajcserékre, a komplett vezérlést cserélni kell, ha a motorból csörgés, csörömpölés hallatszik
  • az 1,9 literes dízel erőforrások a problémásabbak közé tartoznak
  • a toronycsapágyak hajlamosak idő előtt elrohadni egy gyárilag gyenge minőségű porvédő miatt
  • 2008 előtti modelleknél előfordul a CIM-modul hibája, ami a bajuszkapcsolókat és a slusszkulcsot vezérli
  • ha a hátsó ajtókon nem működik az elektromos ablak, a hangszóró vagy a zár, akkor az ajtóátvezető kábelek megtörésére kell gyanakodni

Opel Astra H

Ford Focus II

Bemutatása óta a Ford Focus Európa egyik legkedveltebb kompaktja, amelyet főként letisztult megjelenésének, tartósságának és kivételesen jó vezethetőségének köszönhet. A 2004-ben bemutatott második generáció sikerét egyértelműen az előd taposta ki, amely szintén egy remek autó, igaz, mára nagyrészük sajnos rozsdakupaccá változott. Az MK2-es Focus is hajlamos ugyan a rozsdásodásra, de szerencsére sokkal kevésbé, és még nincs is abban a korban, hogy ez akkora probléma legyen. Ha használt autót keresel és számít a vezetési élmény, akkor egyértelműen ez a te autód ebben a válogatásban, csak arra kell figyelni, hogy a megfelelő motorral vedd.

Évjáratok: 2005 - 2012

Motorválaszték:

  • benzin: 1.4 (80 LE), 1.6 (100 LE, 116 LE), 1.8 (125 LE), 2.0 (145 LE), ST 2.5 (225 LE), RS 2.5 (305 LE)
  • dízel: 1.6 TDCi (90 LE, 109 LE), 1.8 TDCi (116 LE), 2.0 TDCi (136 LE)

Pozitívumok:

  • kategóriájában ennek van a legjobb futóműve (többlengőkaros konstrukció hátul), amely egyszerre komfortos és kínál sportos vezethetőséget
  • a 2,0 literes benzinmotor nagyon ajánlott, mert megbízható és kellő dinamikával ruházza fel az autót
  • a beltér összeszerelési minőségére és anyaghasználatára méltán lehet büszke a Ford
  • érdemes az extrákkal jól ellátott, minimum Ghia felszereltségű modelleket keresni

Negatívumok:

  • hatalmas a kínálat a benzines 1,6-osból, ám ez a motor sokat fogyaszt és gyenge menetteljesítményeket ad
  • rengeteg a korábbi cégautó, amelyek igencsak leharcolt állapotnak szoktak örvendeni
  • a TDCi dízelek sajnos nem a tartósságukról híresek, rendre produkálják az ismert és költséges dízelbetegségeket (főleg a befecskendezés okoz gondokat)
  • a benzinesekre jellemző a gyújtótrafó és a gyújtókábel meghibásodása
  • a szervo-szivattyú a típus egyik gyenge pontja
  • a fojtószelep tisztítása vagy cseréje szükséges lehet, ha nehézkes hidegindítás tapasztalható
  • elődjéhez hasonlóan, ez a modell is hajlamos a rozsdásodásra, igaz, sokkal kevésbé, ezért a kiszemelt példányt alaposan át kell vizsgálni vásárlás előtt

Ford Focus II

Suzuki Swift III

A harmadik generációs Suzuki Swift a „mi autónk” és mindazok autója, akik a lehető legokosabban szeretnék elkölteni az autóvásárlásra szánt 1,5 millió forintjukat, ugyanis ennyi pénzből már jól motorizált, jól felszerelt, keveset futott és kiváló állapotú „vasaló” Swifteket kapni. A japán márka mindig is a fillérekből fenntartható autóiról volt híres, ami igaz erre a generációra is, ám azzal a nagy különbséggel, hogy ez a megbízhatósága mellett már kellő biztonságot, jó felszereltséget és elődjénél sokkalta jobb összeszerelési minőséget is nyújt. Az autó három- és ötajtós karosszériákkal érhető el, az úrvezetőknek ott vannak a kényelmes automata váltós kivitelek, a hegylakóknak az összkerékhajtású verziók, a dinamikusan autózóknak pedig a fürge Swift Sport.

Évjáratok: 2005 - 2010

Motorválaszték:

  • benzin: 1.3 (92 LE), 1.5 (102 LE), Swift Sport 1.6 (125 LE)
  • dízel: 1.3 DDiS (69 LE)

Pozitívumok:

  • valamennyi benzinmotor dinamikus és keveset fogyaszt
  • végtelenül megbízható konstrukció
  • tartós, láncvezérlésű motorok
  • olcsó alkatrészek jellemzik és könnyen szerelhető
  • már biztonságosnak tekinthető ez a generáció
  • méreteihez képest tágas beltér és kényelmes ülések
  • a leggazdagabban felszerelt verziók olyan tételekkel kényeztetnek, mint például ülésfűtés, digitális légkondicionálás, függönylégzsák vagy kulcs nélküli nyitás-indítás
  • létezik automata váltós, összkerékhajtású és sportos kivitel is

Negatívumok:

  • kicsi csomagtartó
  • nem túl élvezetes vezetni (kivéve Swift Sport)
  • mindenfelé kopogós, rideg műanyagokkal találkozni a beltérben
  • a Fiat-eredetű dízel meglehetősen ritka, de nem is különösebben érdemes azt a verziót keresni, mert jellemzőek rá a modern dízelek hibái
  • az „ABS-kocka” meghibásodása típushiba, amely a kimaradt fékolajcserék miatt következik be
  • ha a váltó felől daráló hangot hallani, akkor a váltó nyelestengelyének csapágya kopott el, cseréje szükséges
  • a katalizátor gyárilag alulméretezett, cseréje sok autónál szükséges lehet

Suzuki Swift

Honda Jazz I

2001-es megjelenésével az első generációs Honda Jazz már nem számít mai modellnek, és formája miatt sem a vágyak tárgya, ám mindez semmit nem von le értékeiből, amelyek a mindennapok során mutatkoznak. A Jazzt húszévesen is kiemelkedő praktikuma és szintén kiemelkedő megbízhatósága adja el még akkor is, ha meglehetősen drága a korához képest. Egy ilyen Hondával együttélni remek dolog, ha kell befér 5 ember, ha kell a fél háztartás bepakolható, és akár a világ végére is el lehet indulni, lerobbanástól, nem tervezett szervizeléstől egyáltalán nem kell tartani. A Honda Jazz azok autója, akik fittyet hánynak a megjelenésre, de nagyra tartják a belső értékeket.

Évjáratok: 2002 - 2008

Motorválaszték:

  • benzin: 1.2 (77 LE), 1.4 (83 LE)

Pozitívumok:

  • zseniális praktikumot szolgáló megoldások és variálhatóság a beltérben
  • jó térkínálat utasoknak és csomagnak egyaránt
  • annyira megbízható konstrukció, hogy elmegy a világ végére és vissza is jön
  • kategóriájában kiemelkedő biztonságot nyújt (kortársaihoz képest)
  • jó fogyasztás jellemzi
  • nem kell félni a CVT automata váltótól, mert tartós, egyúttal kényelmes és gazdaságos üzemeltetést tesz lehetővé
  • jól tartja az értékét

Negatívumok:

  • nem túl tetszetős forma
  • csak átlagos menetteljesítményeket nyújtó motorok
  • kicsi motorválaszték
  • csekély hangszigetelés, főleg autópályán számít zajosnak
  • előfordul, hogy a motorok furcsa hangot adnak, ami nem feltétlenül utal komoly gondra, csak a szelephézagokat kell rendszeres időközönként ellenőrizni
  • az EGR-szelep hajlamos elkoszolódni, előbb-utóbb a cseréje szükséges
  • a csomagtér beázásra hajlamos
  • hajlamos komolyan rozsdásodni

Honda Jazz

Skoda Octavia II

Ha használt autó, akkor Skoda Octavia, ami az egyik legmegkerülhetetlenebb típus ma Magyarországon. Másfél millió forintért már a második generáció facelift előtti (2004-2009) példányaiból lehet szemezgetni, hatalmas a választék, könnyen ki lehet fogni a jó állapotúakat jó áron. Nem véletlenül népszerű, hiszen egyszerre megbízható, tágas és elégít ki minden ésszerű igényt, amolyan mindenre alkalmas típusnak mondható. Megfelelő munkába járásra, a gyerekek hurcibálására és a kéthetes nyaralás csomagjai is gond nélkül beférnek hátra. Kimondani is furcsa, de érdemes a dízeleket keresni a típusból, mert se az adagolós (PD TDI), se a közös nyomócsöves (CR TDI) motorokkal nincs sok gond, ám ennyi idősen már számítani kell komolyabb kiadásokra.

Évjáratok: 2004 - 2013

Motorválaszték:

  • benzin: 1.2 TSI (105 LE), 1.4 MPI (75 LE, 80 LE), 1.4 TSI (122 LE, 130 LE), 1.6 8V (102 LE), 1.6 MPI (105 LE), 1.6 FSI (115 LE), 1.8 TSI (160 LE), 2.0 FSI (150 LE), 2.0 TSI vRS (200 LE)
  • dízel: 1.6 CR TDI (105 LE), 1.9 PD TDI (105 LE), 2.0 PD TDI (140 LE), 2.0 CR TDI (140 LE), 2.0 PD TDI (170 LE), 2.0 CR TDI (170 LE)

Pozitívumok:

  • tágas beltér, hatalmas csomagtér
  • jó összeszerelés, minőségi, puha anyagok és tartós kárpitok
  • jól szóló hifi
  • a régi szívócső-befecskendezéses benzinmotorok elnyűhetetlenek (1.4 MPI, 1.6 8V, 1.6 MPI), ám városi körülmények között képesek sokat fogyasztani és meglehetősen gyengék is
  • titkos tipp az 1,9 literes adagolós dízel, amelyet az örökkévalóságnak készítettek
  • már az alapfelszereltséges kivitelek is teljesen vállalhatók, a topverziók pedig minden földi jóval kényeztetnek
  • szerencsére nem számít rozsdaboglyának a típus

Negatívumok:

  • az FSI és TSI közvetlen befecskendezéses benzinmotorok még a technológia elejéről származnak, sajnos sok a gyenge pontjuk, inkább kerülendők
  • a dízelek esetében itt is számolni kell már a költségesebb javításokkal
  • a 2.0 PD TDI igényli a legtöbb törődést

Skoda Octavia II

Toyota Avensis II

A Toyota Avensis a híresen megbízható Carina E utódjaként látta meg a napvilágot 1997-ben. A lecke fel volt tehát adva a jövevénynek, ám ma már tudjuk, hogy a típus kiállta az idők próbáját. 1,5 millió forintból az Avensis második generációs, karbantartott példányai közül lehet válogatni és érdemes is, hiszen ez is egy példásan tartós konstrukció, a legmegbízhatóbb modellek között szerepel és a tulajdonosok is rendre elégedettek vele. Megjelenése sem annyira szürke már, mint a korábbi modelleké, és kielégítő felszereltségével, jól összerakott belterével, magasszintű kényelmével is sok hívet szerzett magának. Érdemes a 2006-ban megejtett ráncfelvarrás utáni példányokat keresni, mert néhány jelentős javítást végrehajtottak az autón.

Évjáratok: 2003 - 2009

Motorválaszték:

  • benzin: 1.6 (110 LE), 1.8 (129 LE), 2.0 (147 LE), 2.4 (163 LE)
  • dízel: 2.0 D-4D (116LE, 126 LE), 2.2 D-4D (150 LE), 2.2 D-Cat (177 LE)

Pozitívumok:

  • kiemelkedően megbízható erőforrások
  • kényelmes ülések
  • strapabíró és kényelemre hangolt futómű
  • tartós, jól összerakott beltér
  • kellemes színárnyalatban világító műszerek
  • erős, biztonságos utascella, továbbá az alapfelszereltség része a sok légzsák, az ABS, valamint az ESP
  • a dízelmotorok is tartósak és jól fogyasztanak (kivéve 2.2)
  • már az alapmotorok is kellő dinamikát kölcsönöznek az autónak, nem vészesen lassú az 1,6 literes szívó benzines sem

Negatívumok:

  • nem túl megnyerő forma, „nagypapás” kinézet
  • mint a szívó benzinmotorok többsége, az Avensis erőforrásai is képesek adott körülmények között (városban vagy sietve) sokat fogyasztani, főleg a csak automata váltóval elérhető 2,4-es iszákos
  • a 2,0 és 2,4 literes benzinesek közvetlen befecskendezésűek, ezért hajlamosak a kokszosodásra
  • a precízen illesztett benzinmotorok érzékenyek az olajcserére és az olaj minőségére, ha erre nem figyeltek oda korábban, akkor magasabb olajfogyasztással kell számolni
  • a meglehetősen dinamikus 2.2 D-Cat dízel nem ajánlott erőforrás, mert hengerfej-problémák jelentkezhetnek
  • mind az önindító, mind a generátor gyenge pontok, ezen alkatrészek jellemzően kevesebbet bírnak, mint a konkurensek esetében

Toyota Avensis

Opel Corsa D

A negyedik generációs Opel Corsa egy tetszetős, kívül-belül megnyerő városi kisautó, amely dizájnvilága mellett tartósságával és olcsó fenntarthatóságával is kivívta az emberek elismerését. Éppen emiatt használtan is nagyon népszerű, elsősorban hölgyek választják, de férfiaknak sem feltétlenül ciki ilyennel közlekedni. A benzinesek közül érdemes a nagyobb motorokat keresni, ami a dízelekre is igaz. Létezik belőle sportos GSi és még sportosabb OPC kivitel, ám ezek általában még nem férnek bele a másfél milliós keretösszegbe.

Évjáratok: 2006 - 2014

Motorválaszték:

  • benzin: 1.0 (60 LE, 65 LE), 1.2 (80 LE, 85 LE), 1.4 (90 LE, 100 LE), 1.4T (120 LE), 1.6T GSi (150 LE), 1.6T OPC (192 LE), 1.6T OPC Nürburgring Edition (210 LE)
  • dízel: 1.3 CDTi (75 LE, 90 LE, 95 LE), 1.7 CDTi (125 LE, 130 LE)

Pozitívumok:

  • tartós konstrukció, megbízható motorok
  • fiatalos megjelenés kívül-belül
  • masszív, biztonságos utascella
  • kényelemre hangolt, a hazai utakat is kibíró felfüggesztés
  • az 1,7 literes Isuzu-eredetű dízel végtelenül megbízható konstrukció
  • már az 1,2-es és az 1,4-es szívó benzinmotorok is egészen jól mozgatják a kis karosszériát
  • az OPC kivitelek 1,6-os turbómotorja igazi méregzsákot farag a Corsából, ám nagyon drágák

Negatívumok:

  • Az Easytronic elnevezésű, 6 sebességes robotizált váltóval szerelt verziók nem ajánlottak, aki automatát keres, válassza a ritka négysebességes hagyományos egységet
  • a Fiat kezei közül kikerült 1,3 literes CDTi dízel kevésbé tartós motor
  • a belépő 1,0 literes, háromhengeres benzines nem túl kulturált működése és alacsony teljesítménye miatt nem ajánlott

Opel Corsa D

Volvo C30

A Volvo C30 abból a szempontból nagyon kilóg a sorból, hogy egyáltalán nem tűnik elérhető átlagautónak. Nyilván egy Volvót csak hunyorítva lehet átlagautónak hívni az Opelek, Suzukik és Toyoták tengerében, és sokaknak eszébe sem jut a kiváló C30, amikor megbízható, ám egyúttal jó használt autót keresnek. Persze nagy hátránya ennek a típusnak, hogy kizárólag háromajtós karosszériával kapható, tehát nem kifejezetten praktikus, ám mindenki nyugodt lehet, ezt bőségesen ellensúlyozza megannyi jó tulajdonságával. A típus különlegessége a teljesen üveg csomagtérajtó, amely a legendás Volvo 480 hasonló megoldását kölcsönzi és a lebegő középkonzol, amely a 2000-es években a Volvók sajátossága volt.

Évjáratok: 2006 - 2013

Motorválaszték:

  • benzin: 1.6 (101 LE), 1.8 (125 LE), 2.0 (145 LE), 2.4 (170 LE), 2.5 T5 (220 LE, 230 LE)
  • dízel: 1.6D (109 LE, D2 115 LE), 2.0D (136 LE, D3 150 LE, D4 177 LE), 2.4 (D5 180 LE)

Pozitívumok:

  • kiváló futómű, amely egyszerre kényelmes és képes sportos viselkedésre
  • nagyon masszív, teljesen csavarodásmentes karosszéria
  • kiemelkedően biztonságos a modell, komoly utasvédelemmel rendelkezik
  • az öthengeres dízelmotorok erősek, jól fogyasztanak és tartósak is
  • a T5 egy fenevad, a sportos vezetők ezt keressék, de érdemes a szívó öthengeres benzinmotort is megnézni gyönyörű hangja miatt

Negatívumok:

  • a nem túl méretes csomagteret a kíváncsi tekintetek elől elrejtő kalaptartó felára extra volt, emiatt sok modellhez utólag kell azt beszerezni
  • sok az 1,6 literes benzines a hazai kínálatban, de mint minden alapmotor, ez sem a dinamikájáról híres
  • a PSA 1,6 és a Ford-eredetű 2,0 literes dízel több kockázatot rejtenek, mint más erőforrások
  • a kormányszervo-szivattyú gyerekbetegsége a modellnek, cseréje költséges, vásárlás előtt érdemes megtudakolni, hogy volt-e már javítva

Volvo C30

Toyota Auris I

Természetesen nem maradhat ki az ésszerű használt autók közül a Toyota Auris sem, amely 2007-ben a marketinges szempontból kissé megfáradt Corollát váltotta az európai piacon. A kicsit unalmas autó se formavilágával, se vezethetőségével nem ejti rabul a szíveket, ám megbízhatósága és kényelme miatt mégis érdemes elgondolkodni rajta használtan is.

Évjáratok: 2007 - 2012

Motorválaszték:

  • benzin: 1.33 VVT-i (101 LE), 1.4 VVT-i (97 LE), 1.6 VVT-i (124 LE), 1.6 Valvematic (132 LE), 1.8 VVT-i (136 LE), 1.8 Valvematic (147 LE)
  • dízel: 1.4 D-4D (90 LE), 2.0 D-4D (126 LE), 2.2 D-Cat (177 LE)
  • hibrid: 1.8 HSD (136 LE)

Pozitívumok:

  • tágas és kényelmes beltér
  • átlagos csomagtérméret, de számtalan tárolódoboz és praktikus megoldás áll rendelkezésre
  • jellemzően megbízható motorok
  • egyszerűen vezethető
  • a típus hozza az elvárt Toyota-minőséget és megbízhatóságot

Negatívumok:

  • autópályán zavaróan megnő a zajszint
  • az 1,33 literes benzines elsőként kapott stop-start rendszert, ami mérsékli a fogyasztást, ám ez a motor kifejezetten érzékeny az olajcsere-periódusára és az olaj minőségére
  • az 1,6 literes benzineshez és az 1,4 literes dízelhez kapható volt a MultiMode (MM) elnevezésű robotizált kézi váltó, kulturálatlan működése miatt kerülendő
  • a 2.2. D-Cat dízel erős ugyan, de megbízhatatlanabb a többi erőforrásnál
  • a jó fogyasztású és kellemes menetdinamikát adó hibrid nem fér bele 1,5 millió forintba

Toyota Auris

Annak ellenére, hogy ezen a listán a legmegbízhatóbb típusok szerepelnek, senki ne tévessze szem elől a tényt, hogy ezek itt mind korosnak számító használt autók már! A legjobbnak mondott modellek között is akad olyan, amit jó messziről érdemes elkerülni. Használt autót kizárólag alapos előélet-kutatás és állapotfelmérés után szabad csak megvásárolni, hogy kiderüljön, nem pénztemetőt készülsz éppen hazavinni. Használd te is az ECDH Járműelőéleti Tanúsítványt, hogy még véletlenül se fuss bele tekert órás, korábban súlyosan sérült autókba!

Kapcsolódó írások

Mazda3
2021. március 19.
Ha 500 ezer és 1 millió forint között keresgélsz, akkor ezeknél a típusoknál inkább görgess tovább a hirdetési portálokon.
Ferrari 458 Italia
2020. december 14.
Újra bebizonyosodott, hogy sokszor tízmillió forintot is el lehet locsolni levedlett használt autókra.

További hírek