A Garage 54 csapata egyszerűen képtelen kifogyni az elképesztőbbnél  elképesztőbb ötletekből, a lehetetlen úgy tűnik tényleg nem létezik a brigád számára. Télen például bizarr motormelegítési tippekkel rukkoltak elő, nemrég pedig azt tesztelték, hogy a havas emelkedőn vajon a szöges abroncs vagy a szögesdrótos gumi tapad-e jobban.

Az oroszok most fogták magukat, és egybeolvasztottak két Ladát, nem kevés munkaórát öltek a projektbe. A végeredmény, vagyis a kapott jármű elég bizarrul néz ki, de a tesztút során nem esett darabjaira, ezt a javára lehet írni.

Nemrég a Tó-retró blog szerzője összeszedte, hogy honnan erednek a szocialista autómárkák nevei. Érdekes, hogy az egyik leghíresebb szocialista autómárka nevének eredete ma sem teljesen tisztázott. A Zsiguli kifejezés a gyár közelében található hegyet jelöli, a Lada elnevezés eredete viszont már közel sem ilyen egyértelmű. Az orosz mitológiában a szépség és fiatalság istennője viseli ezt a nevet, kedves jelentéssel keresztnévként is használatban van. A legvalószínűbb azonban, hogy a márka logójában is látható hajófajta, a lagyja volt a névadó.

Az első Zsigulit 1970. április 19-én szerelték össze a Togliatti mellett felépített Volgai Autógyárban. A mendemondák szerint 35 város versenyzett azért, hogy náluk épüljön fel az új Volgai Autógyár. A városi legenda szerint a települések adatait felvitték egy számítógépbe, amely végül úgy döntött, hogy Togliatti mellett kell felhúzni az üzemet. A VAZ-2101 a Lada nevet kapta az exportpiacokon, de a vasfüggöny keleti oldalára még évekig Zsiguli feliratokkal érkeztek.