Szétválasztják a különböző szerepeket, a Jaguarral is nagy tervei vannak az indiai tulajdonosnak.
Néhány brit autómárka csúnyán beleállt a földbe, ahogy haladunk előre a történelemben, viszont akik maradtak, azok közül többen összeálltak. Létrejött a JLR-csoport, ami magába foglalta a két névadót (Jaguar, Land Rover), azon kívül pedig utóbbi alá tartozó Range Rovert.
Nem is fut rosszul a szekerük, a Land Rover elképesztő luxusautót dob a piacra annak ellenére, hogy sok dolgot máshogy csinált, mint a többiek. De a Jaguarnak sem kell szégyenkeznie, most mégis egy átszervezésre készülnek.
Ez pedig magával ránthatja a híres angol márkanevet, a Land Rovert. Ettől sokan tartanak is, mert a csoport átszervezése után hivatalos nevük az lesz, hogy JLR, ami ugye a Jaguar-Land Rovert rövidíti.
Persze nem csak a név változik, hanem alatta a 4 frissen kialakított márka. Hiszen lesz egyszer a Range Rover, akik a luxus SUV-kért felelnek majd. Lesz mellette a Discovery, akik a családi modellekre fókuszálnak majd, továbbá a Defender, akik terepjáró fejlesztéssel és gyártással lesznek lekötve.
Ránézésre így ki van töltve a legtöbb piaci rés, de akkor még ott van a Jaguar is. Belőle szintén luxus márka lesz, de egy másik fronton.
Ehhez pedig be is jelentették, hogy a márka hamarosan előáll egy négyajtós, elektromos GT-vel, tehát Grand Tourerrel. Az ígéretek szerint ez bő 700 kilométeres hatótávval lesz elérhető, míg ára valahol 100 ezer font, átszámolva 42,6 millió forint körül alakul.
Sokan aggódtak így a logó miatt, hogy mi lesz a híres zöld alapú emblémával. A csoport vezetése azonban megnyugtat mindenkit, hogy nem engedik el, megmarad. Bizalmi alapként ott lesz az összes nem modellen, de már nem olyan jelentőséggel, mint korábban.