Sturcz Bertalan

Oldalak

Sturcz Bertalan2021. szeptember 22.

Kívül Amerika, belül Európa: Ssangyong Musso Grand 2.2 e-XDI 2021 - Teszt

A Ssangyong Musso Grand előtt először méretei, majd később terepképességei miatt borultam le. Élveztem minden percét, de talán azért marad majd olyan emlékezetes, mert szereztünk vele pár jó karmát. 

Sturcz Bertalan2021. szeptember 21.

Az egyik legolcsóbb és legtartósabb népautó: Suzuki Swift 1.0 2002 - Tesztvideó

Egyre több az olcsó kisautó a használtpiacon, amiket autós mércével fillérekből tarthatunk fent. Ezek között itthon mégis a Suzuki Swift lett a legikonikusabb, egyfelől mert újkorában nagyon olcsó volt, másfelől mert Esztergomban gyártották, ezért a mi autónk.

Sturcz Bertalan2021. szeptember 14.

Az utolsó hidrós Citroën: Citroën C5 Tourer 2.2 HDi 2008 – Tesztvideó

Lendüljünk túl minden előítéleten, mert már annyira unalmas. A második generációs Citroën C5 tényleg egy jó autó lett. Nem csak megbízható és tartós, de a mai napig olyan kényelmet nyújt a különleges futóművével, amit kevesen. Mégis ebben az autóban volt utoljára hidropneumatika, ezzel egy korszak zárult le a Citroën történelmében.

Sturcz Bertalan2021. szeptember 08.

Ehhez a jövőhöz még nekem is érnem kell: Hyundai Ioniq 5 menetpróba

Végre beleülhettünk, megtapogathattuk, sőt ki is próbálhattuk azt, hogy a Hyundai-Kia kettős szerint milyen a jövő. Ha igazuk lesz – márpedig az Ioniq 5 alapján igazuk lesz –, akkor nekünk is fel kell készülnünk, mert ez már nem az az autózás, amit megszoktunk.

Sturcz Bertalan2021. augusztus 31.

A jövő átlagautója: Volkswagen ID.4 2021 – Teszt és videó

Bár személy szerint a hibridekben látom a jövőt, az ID.4 ráébresztett, hogy villanyautózni jó. Mérhetetlen nyugalom és gondtalanság árad belőle, és lassan a hatótávpara is kikopik. 540 kilométert ígért teletöltve, és nem fogyott irreálisan gyorsan a töltőcsík, egyszer sem stresszeltem azon, hogy odaérek-e. Bár nem jelent minden élethelyzetre megoldást - a Renault Twingót sem az autópályára vesszük.

Sturcz Bertalan2021. augusztus 30.

Bármeddig elmennék vele: Renault Trafic Combi 2.0 dCi 2021 – Teszt és videó

Kisbuszozni összességében jó. Magasan ülünk szinte mindenki felett, egy nagy gépet irányítunk és mindeközben akkora szabad terünk van, mint egy rendes buszban. Ezt az érzést szeretem az új Renault Trafic kilenc személyes Combi kivitelében. Egyfelől, mert a méretei ellenére szinte személyautós vezetni, másfelől a barátaimmal letoltunk benne 2400 kilométert a környező országokban nyaralva.

Oldalak