2020. szeptember 01. | 14:13

Mennyei hangja van a kompresszorral ellátott V8-as motornak.

Elég élvezetes dolog lehet a német Autobahn aszfaltcsíkján száguldozni, kiváltképp akkor, ha az ember feneke alatt egy Ford Mustang van. Még videón keresztül is átjön, hogy milyen hatalmas erő lakozik ebben az autóban.

Amennyiben nem indulna el a videó, akkor kattints erre a linkre!

 

Az alább megtekinthető videóban egy manuális váltóval szerelt Mustang GT csodálható meg, de nem az alapváltozatról van szó. Ebben a verdában egy kompresszorral ellátott, 5,0 literes V8-as motor lapul meg a motorháztető alatt, amely 780 lóerő és 750 Nm-nyomaték leadására képes. A sima Mustang GT 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a kompresszoros változat ezzel szemben 3,6 másodperc alatt képes teljesíteni a 0-100-as sprintet. A nagyobb teljesítményű Mustang GT végsebessége 330 kilométer/óra környékén mocorog, az alapváltozat végsebessége pedig 250 kilométer/órában van megadva.

A sofőr amennyire csak tudta, kinyomta az igencsak fürge vas szemét, de időnként el kellett vennie a lábát a gázpedálról, mert párszor nagy forgalomba került, plusz néhány munkaterület mellett is elhaladt az autópályán, és értelemszerűen nem akart bajt okozni magának és a német közutasoknak.

Azért az a Porsche Cayenne sem volt piskóta, amely 333 km/órával tepert a német autópályán, de akkor mit mondjunk arra az 1239 lóerős Suprára, amely rakétaként suhant az Autobahnon?

Ezen a ponton szeretném a szíves figyelmedbe ajánlani az Alapjárat egyik tesztjét, amiben egy Ford Mustangra osztották a főszerepet.

  • Címkék: