2021. szeptember 24. | 23:56

A Bugatti-logót az elmúlt időszakban – az autókon kívül – egyéb termékeken is láthattuk, most akár a fürdőszobádban is találkozhatsz vele.

A Bugatti márkanév hallatán legtöbbször a méregdrága luxusautók és a végsebességi rekordok juthatnak eszünkbe. A francia vállalat azonban gondol azokra is, akik nem engedhetik meg maguknak egy Chiron vagy egy EB110 modell megvásárlását.

Néhány hónappal ezelőtt a Bugatti egy spanyol céggel közösen piacra dobott egy biliárdasztalt, most pedig a borotválkozással kapcsolatos termékek világhírű gyártójával, a Gillette-tel fogott össze.

A GilletteLabs munkatársai az elmúlt években kifejlesztették a Heated Razor nevű terméket, mely egy gombnyomásra felfűthető, ami különleges, meleg érzést ígér borotválkozás közben a felhasználók számára. A Time magazin 2018-ban az év egyik legokosabb találmányának minősítette a terméket. A Bugattival történő együttműködésnek köszönhetően elérhetővé válik a Chiron Pur Sport modell által inspirált, limitált kiadású borotva.

„Ahogy minden Bugatti autó semmihez sem hasonlítható vezetési élményt nyújt, úgy a rendkívül pontos borotvánkat is a lehető legkényelmesebb, luxus borotválkozási élmény érdekében fejlesztettük be” – fogalmazott Gary Coombe, a Procter&Gamble Grooming vezérigazgatója.

A felek ugyan nem hozták nyilvánosságra a termék árát, annyit azonban tudunk, hogy a sztenderd Gillette Heated Razor 200 dollárba, azaz közel 60 ezer forintba kerül. A Bugatti különkiadás ennél egy kicsit magasabb áron kerülhet a boltokba, ám ez még mindig aprópénznek számít a 90 millió forintos biliárdasztalhoz, valamint a többszázmilliós luxusautókhoz képest.