2021. január 18. | 12:59

Vajon megmenekül a vallatószékhez kötözött vásárló? A 30 másodperces reklámspotból kiderül.

Egy amerikai reklám kínzásként ábrázolja a hagyományos autóvásárlási folyamatot. A reklám a Vroom nevű amerikai online használtautó-kereskedő cég megrendelésére készült, a mindössze fél perces anyagot az 55. Super Bowl alatt sugározza majd a tévé az amerikai lakásokban (a játékmegszakítások alkalmával), de már online is megtekinthető a YouTube-on.

A reklám elején egy nagyon gonosznak tűnő kereskedő battyog be az irodájába az éj leple alatt, ahol egy halálra rémül vásárló van egy székhez kötözve a kezeinél és a lábainál fogva. A kopasz vallatómester kérdezi, vagy inkább mondja a srácnak, hogy megveszi az általa árult használt autót (amit nem látunk), mire a kétségbeesett férfi arra kéri az eladót, hogy engedje haza a feleségéhez, hogy megbeszélje vele az autóvásárlást. Utána azt mondja, hogy egész hétvégén fogva volt tartva, mire a kereskedő kijelenti, hogy bármikor elmehet, ami nyilvánvaló hazugság. Közben pedig a bikakábelek egymáshoz érintésével jelzi a rabjának, hogy nem fél áramot vezetni a testébe.

A srác ezután székestül eldől, majd egy fordulat után a kertjében köt ki, ahol a párja teljes nyugalomban élvezi az életet egy fotelben tespedve. Ekkor érkezik meg a házukhoz a Vroom platós teherautója, hogy átadja nekik az új autójukat. A Vroom lehetőséget kínál arra, hogy az emberek online vásároljanak használt autót, amit aztán a cég kiszállít a megadott címre.

Az Automotive News értesülése szerint ez az első Super Bowl-reklám 2014 óta, amely egy használtautó-értékesítéssel foglalkozó cég kérésére készült el. A Vroom ezek szerint nem áll rosszul anyagilag, ugyanis több millió dollárt kell fizetnie annak, aki a Super Bowl alatt akarja reklámozni a cégét.

Amennyiben használtautó-vásárlásán töröd a fejed, akkor mindenképpen érdemes egy előzetes járműelemzést végezni, így el tudod kerülni a csalódásokat.