2019. október 01. | 13:52

Nico Rosberg az ex-Formula-1-es pilóta megint megmutatta, hogy hogyan kell menőnek lenni!

Még én is ráfüggtem Rosberg vlogjára, pedig nem nagyon szerettem aktív éveiben. Minden részben valami őrültségre vetemedik, amit igényes képsorokkal támogat meg. Szeptember 23-án került fel a Youtube csatornájára az utolsó epizód, amelyben elvitte egy tesztkörre a Polestar 1 utolsó, gyártás előtti változatát, majd egy sétát tehetsz vele a Frankfurti Autószalonon.

A Polestar több mint két éve fejleszti első sorozatgyártásba szánt modelljét, melynek utolsó prototípusát vezethette Rosberg a reptértől a Frankfurti Autószalon helyszínéig. Az idő szűkössége ellenére úgy látszik tetszett neki, amit tapasztalt.

A Polestar 1 utastere sokban hasonlít/megegyezik egy Volvoéval. Természetesen a legmodernebb kiegészítőket kapta, köztük egy teljesen digitális óracsoportot, arckép orientált infotainment rendszert, számos szénszálas elemet és karcsú, három küllős bőr kormányt.

Kívülről nézve a Polestar 1 gyakorlatilag megegyezik a 2016-ban bemutatott Volvo Concept kupéval, ez azt jelenti, hogy maradtak a modern vonalakkal határolt formák.

A Polestar 1 a hajtásláncában különbözik az összes többi Volvo modelltől, ugyanis ezt egy 2 literes turbós hibrid erőforrás mozgat. A hátsó tengelyt két villanymotor hajtja, a kombinált teljesítmény 592 lóerő és 1 000 Nm. A morgásnak és elektromos összkerék-hajtásnak köszönhetően a cég állítása szerint mindössze 4 másodpercre van szüksége a 100 km/óra eléréséhez.

A Polestar nemrégiben mutatta be új, kínai gyártóüzemét, ahol a következő három évben évente mindössze 500 példány készül majd belőle.