Íme a koreai autógyártó emblémájának titkos jelentése.
Az autógyártók esetében nem ritka, hogy a dizájn átszabása miatt, vagy puszta marketingfogásként változtatnak a logón. A Hyundai 1967 óta ugyanazt az emblémát használja.
Látszólag a logó nem más, mint egy H-betű, ami a márka nevéből adódóan logikus választás. A koreai gyártó emblémája azonban ennél jóval több mögöttes jelentéssel bír.

A Hyundai logója valójában két embert jelképez, akik éppen kezet fognak egymással. A H-betű alakja is ezt az összeköttetést jeleníti meg. A közösségi médiában sokan meglepetten reagáltak erre, ám jobban megnézve simán bele lehet látni a kézfogó embereket a képbe.
Ahogy a televíziós vásárlási ablakokban mondani szokták: ez azonban még nem minden! A logó ezüst színe a bizalmat, a megújulás képességét, valamint a Hyundai kifinomult jellegét domborítja ki.
A Hyundai a tervek szerint a közeljövőben drasztikusan csökkenti a belső égésű motorral felszerelt modellek számát, 2040-től pedig kizárólag elektromos autókat kíván felvonultatni a palettán.
A koreai gyártó kínálatában jelenleg a Kona, a Tucson és a SANTA FE modellek elérhetőek hibrid és plug-in hibrid verzióban is elérhetőek, a Kona emellett villanyosított változatban is rendelhető.
A Hyundai tisztán elektromos kínálatának kiemelkedő zászlóshajója az IONIQ5 és az IONIQ6 modellek. Az Alapjárat stábja az előbbit tesztelte, a menetpróba tapasztalatairól ide kattintva olvashatsz.
Nyitókép: Alapjárat