Szinte alig akad olyan vállalkozás, ahol időről időre ne merülne fel, hogy miről is szóljon az adott napi poszt. Mert azt jól tudja mindenki, hogy posztolni kell ahhoz, hogy a visszavágott organikus elérések ellenére is eljuss a célközönségedhez, az azonban közel sem mindegy, hogy mit osztasz meg.
A közönség a mobiltelefont a kezében tartva már kilométerekről kiszagolja azt, ha vérrel és verejtékkel izzadtál ki egy posztot, míg ha valami természetesen jön, az könnyen virálissá is válhat. Éppen ezért a mai írásunkban egy nagyszerű és örök ötlettárat hoztunk azt illetően, hogy mit is posztolj a vállalkozásod oldalára.
Jöhetnek a tematikus világnapok!
Persze ha teljesen elveszettnek érzed magad az online marketingben, akkor talán jobb a Klikkmarketing eseti konzultációs szolgáltatásával élni, hiszen mindenképpen tanácsos az alapoktól rendbe tenni a dolgokat.
Ha azonban csak posztötleteket keresel, akkor a lehető legjobb helyen jársz.
Mivel ma már szinte mindennek van világnapja, ezért igazán könnyű dolgod lesz.
● Válassz ki olyan napokat, amelyek a vállalkozásod profiljába vágnak. A könyv, a kultúra világnapja ideális alkalmat teremt arra, hogy a vállalkozásodban kapható könyveket reklámozd, ám ha podcastot csinálsz, arra is van külön világnap.
● Válassz ki olyan világnapokat, amik valamiért érdekesek, amikhez tudsz kapcsolódni. Az emberek imádják a humoros és/vagy érdekes tartalmakat, ezért érdemes szemezgetni a világnapok közül.
Fontos, hogy ezek a dátumok mind kerüljenek bele a naptáradba, hogy jó előre fel tudj készülni rájuk, hiszen ezek olyan ziccerek, amiket vétek volna kihagyni.

Arról se feledkezz meg, ami nem vág témába, de emberivé tesz!
Olykor nem árt levenni a vállalati arcot, hogy felvehesd az emberit. A célközönséged nagyra fogja becsülni, ha azt látja, nem csupán eladni, tukmálni szeretnél a posztjaiddal, hanem egy kicsit szebbé és jobbá is tenni a világot.
Erre tökéletes alkalmat teremt a pedagógusnap vagy az ápolókat ünneplő világnap, de szinte minden alapvető szakmának megvan a maga napja.
Fontos, hogy itt is csak olyan napokat ossz meg, amikhez valóban kapcsolódni tudsz, ellenkező esetben erőltetett és nyögvenyelős lesz a bejegyzésed!
Tervezd meg!
Nagyon fontos alaptétel, hogy míg jó, ha naprakész az oldalad, azért nem árt megválogatni, hogy melyik dilivonatra pattansz fel és melyikre nem. Trendek jönnek-mennek, a te arcod, branded és célközönséged azonban többé-kevésbé állandó.
Így aztán csak olyan posztokat vállalj be, amiket a tárgyalóasztalnál is bátran felvállalnál. Légy eredeti, merd a tartalmakat a saját képedre, a saját ízlésed szerint formálni, és biztosan jönni fognak az eredmények! Mindennek az alapja a tervezés, így most még bőven az év elejét taposva mindenképpen érdemes leülni és megírni az éves posztterveket, nem kihagyva belőle a neves ünnepeket és világnapokat!