2018-ban az összetett tabella negyedik helyéig tornázta fel magát, idén pedig az eddigi egy helyett, már három csapattársa is lesz, akiket le kell győznie. A DIGI Sport híradójának elárulta, hogy először őket, majd a mezőny többi tagját szeretné maga mögé utasítani.

Michelisz már ült a 2019-es versenyautójában, nem is olyan régen Portugáliában. Így foglalta össze élményét a Sport24 riporterének:

„Néhány apróságot már decemberben, a két portugáliai teszten kipróbáltunk. Itt a szabályok arra nem adnak lehetőséget, hogy alapvetően felforgassuk mondjuk a technikai hátterét a versenyautónak, de mindig van olyan terület, ahol látjuk a fejlődést. Új lengéscsillapítókat próbáltunk Portugáliában, és néhány dolgot, ami a megbízhatóságot szolgálja."

Michelisz Norbert a Szlovákia ring célegyenesében

A teszten részt vett a Hyundai mind a négy pilótája, Michelisz Norbert, Gabriele Tarquini, Nick Catsburg és Augusto Farfus is.

„Az első ember, akit le kell győzni az autósportban általában mindig a csapattárs. Tavaly már egy nagyon erős és rutinos csapattársam volt Gabriele Tarquini személyében, és most már nem csak egy, hanem pluszban még kettő, tehát összesen három nagyon magasan képzett és nagyon jó csapattársam lesz. Engem abszolút motivál, hogy először őket, majd a többieket győzzem le." - fogalmazott Michelisz.

BRC Hyundaiok a boxutcában oldalról fotózva

2019-ben új pontrendszert vezetnek be a Túraautó-Világkupában. Az eddigi 10 helyett az első 15 pilóta kap pontot. Illetve már mind a három versenyen ugyan annyi egységet zsebelhetnek be a pilóták, az eddigi eltérő értékelés pedig megszűnik. Valamint mind a két időmérőn kap pontot az öt leggyorsabb versenyző.

„Bár kevésbé volt átlátható, hogy minden futamért eltérő pontot adnak, de én a tavalyi rendszerben azokat a versenyeket szerettem inkább, amelyeknél az időmérő sorrendje döntött a helyezésekről, és több pontot lehetett szerezni. Szemben azzal a futammal, ahol fordított rajtrácsról olyan versenyző is nyerhetett, aki normál időmérős helyezésével soha nem tudna odaérni. Ez idén megváltozik, és alapvetően azt a célt szolgálja, hogy sokkal eseménydúsabb versenyek legyenek" - nyilatkozta Michelisz.

Az idei szezon Marokkóban veszi kezdetét április első hétvégéjén. A tesztidőszak pedig februárban kezdődik, így nem akar elhamarkodottan nyilatkozni a pécsi pilóta.

Michelisz Norbert nyilatkozott a hungaroringi forduló után

„Azt már megtanultam a pályafutásom során, hogy jó időben kell jó helyen lenni, és az embernek kell néha a szerencse is. Remélem, hogy a szerencse mellém szegül2019-ben" - zárta mondandóját Michelisz Norbert.