34 rétegű fehér festék borítja a Koenigsegg Jeskót

Közzétéve:
2019-09-28, 14:50

Genfben láttam a Koenigsegg Jeskót, egyszerűen gyönyörű az az autó.

Miután márciusban, a Genfi Autószalonon debütált a Koenigsegg Jesko kiállításról, kiállításra járt, végül Larry Kosilla kezei közé került, aki az AMMO NYC alapítója, a cég pedig autóápolási termékeket és szolgáltatásokat kínál nagyon drága modellekhez.

Kosilla nevezte magát az autóipar egyik legjobb szakemberének, így a Koenigsegg felkérte, hogy csapatával hozza helyre a Jesko fényezését, amelyet jelenleg a New York City Manhattan Autószalonon mutatnak be. A kiállításra szánt példány nem ment közúton,  mégis tisztításra szorult.

Koenigsegg Jesko az AMMO NYC kezei között

A Jesko bemutató autójának építésekor Koenigsegg nyilvánvalóan nem ismert tréfát, mivel Kosilla azt állítja, hogy sosem látott még ennyire részletgazdag és tökéletes fényezést.

Figyelemre méltó, hogy a Jesko fényezése 20 alaprétegből, egy réteg fehér gyöngy árnyaltból, egy pezsgő színű rétegből, három réteg szürke / kék / zöld ragyogó árnyalatból és ezen felül legalább kilenc átlátszó rétegből áll. Bizonyos területeken a rétegek vastagsága ötszöröse egy Rolls-Royce-nál használt fényezésnek.

Az AMMO NYC weboldalán számos videó található, amelyek mindig nagyon informatívak azoknak az autótulajdonosoknak, akik maguknak tartják karban az autóikat és nem akarnak kárt tenni a fényezésben.

A Koenigsegg Jesko egy hegyi úton

Az egyik legfontosabb videó rámutat arra, hogy mennyire fontos biztosítani, hogy az autó tisztításakor vagy szárításakor használjunk valamilyen kenést, hogy minimalizáljuk a súrlódást és az apró mikrokarcolások, illetve az örvényjelek kialakulásának kockázatát.

A Jesko fehér fényezése első ránézésre nem tűnt annyira exkluzívnak, mint a svéd gyártó némely vadabb árnyalata, de a videó megnézése után én is átértékeltem a helyzetet. Mert mint az már számtalan alkalommal kiderül, nem minden az aminek látszik!

Kapcsolódó írások

A Koenigsegg Jesko elölről negyvenöt fokból fotózva
2020. január 15.
A koncepció a megcélzott legnagyobb sebességről, vagyis az 500 km/óráról kapta nevét.
2019. március 06.
A világ egyik legnagyobb Autószalonjára több gyártó is kihozta a jelenlegi Formula 1-es versenyautóját

További hírek