Amikor testet ölt a szakértelem: Mercedes-Benz C-osztály, másképp

Közzétéve:
2019-08-25, 16:50

A Wald műhelye bebizonyítja, hogy egy szimpla C-osztállyal is simán megtévesztheted a nagyközönséget!

Az 1990-ben alapított Wald International rendkívül speciális és sajátos módon építgeti a járműveket. Simán képesek kihozni egy egyszerű szériakivitelből egy megfélemlítő fenevadat. Ha nem hiszed, nézd csak meg a képeket, azok bizony magukért beszélnek!

Wald-tuning Mercedes-Benz C-osztály eleje

A járművek olyan utángyártott alkatrészeket, illetve elemeket kapnak karosszéria-kiegészítésként, amelyek megszólalásig hasonlítanak az adott márka saját tuningrészlege által kreált teljesítményhajhászokhoz. Itt van például legutóbbi remekművük, egy Mercedes-Benz C-osztály, amiről aztán mindent mondanál, csak azt nem, hogy egy szimpla C. A 2014 és 2018 között gyártott W205 szedánhoz készített bodykit valóságos AMG-tulajdonságokkal ruházza fel az autót.

Minden változtatás a C-osztály orránál kezdődik. A hűtőmaszkon vertikális lamellákat látni, amik legfeljebb a közutakon furikázó AMG-modelleken köszönhetnek vissza ránk. Maga a lökhárító elem is át lett fabrikálva, kapott egy szpojlert előre, LED-es nappali menetjelzők pedig voltak a szériában is, itt viszont legalulra csoportosultak.

Mercedes-Benz C-osztály LED-es nappali menetjelző

Wald-tuning Mercedes-Benz C-osztály

Nagyjából egy olyan rész sincs a C-osztályon, amihez a Wald ne nyúlt volna hozzá, így van ez az oldalán is, ahol kis szoknyácskák húzódnak. A popó rész igazán agresszív benyomást kelt, ami köszönhető a diffúzornak és a két oldali dupla kipufogóvégeknek. Természetesen a középre helyezett F1-stílusú LED-es féklámpa sem maradhatott le a hátsóról!

Az autó légrugós felfüggesztésen feszül, a 8,5x20 colos I11-C és K11-C típusú kerekeket ugyanakkor nem lehet nem észre venni rajta!

Mercedes-Benz C-osztály hátulja, diffúzorral, F1-es féklámpával

Végeredményként pedig az autó nem mindenkinek nyeri el a tetszését, vannak, akik jobbszeretik a C-osztályt a maga letisztult, elegáns jellemében, de azt azért elismerik, hogy rendhagyót alkotott a Wald.

Forrás:

További autós hírek

A lehető legrosszabb pillanatban, egy lejtőn ment tönkre egy teherautó fékje – szúrta ki afelvételt az origo.hu Miután a sofőr…

Az esetet éjjel, hajnali 1 óra körül rögzítette olvasónk, az elmondása szerint. Miután áthajtott a Szerencs utcai VÉDA kapun, majd…

A 29 éves Agina Altinbajeva büszkén posztolta közösségi csatornáján, ahogy hatéves kisfia 128 km/óra sebességgel száguld a nyílt országúton. A…

Halálos vadbaleset történt a 73-as úton, egy közel 200 kilós szarvas lerúgta a motorról a sofőrt és az utasát vasárnap…

A francia városban erősen esett az eső, az autós pedig a rossz látási viszonyok között vakon követte a GPS-t. Amikor…

Kapcsolódó írások

1958 Mercedes-Benz 300d (W189) Adenauer, fekete limuzin, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. október 06.
1957-ben a Mercedes átdolgozta a W186-os zászlóshajót. A W189-est „Adeanuer” néven is emlegetik, mely utat mutatott a valaha gyártott legkülönlegesebb Mercedes, a 600-as megszületéséhez
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki
2019. november 16.
Minden a Need For Speed-del kezdődött, később az álmok valóra váltak.