A hagyományokhoz hűen a Mercedes E-osztály ismét kapott kombi kivitelt is, amely a felső-középosztálybeli családok álomautója lehet.
A Mercedes E-osztály a történelem során mindig is elérhető volt többféle karosszériával. Ezek között pedig nagyon népszerű volt mindig a kombi, hiszen a prémium utazási élményt társítja a T-Modell elképesztő praktikummal.
Ehhez hűen pedig a legfrissebb W214-es szériájú Mercedes E-osztályhoz megérkezett a kombi kivitel. Ezzel együtt pedig az új modellnek 615 liter csomagtere van, míg ledöntött ülésekkel akár 1830 liter (az elődé 640 liter volt alaphelyzetben).
Ez a plug-in hibrid kiviteleknél zsugorodik, ott ezek a számok 460-ra és 1675-re csökkennek. A háttámlák a hátsó sorban viszont jól variálhatók, hiszen 40:20:40 arányban is ledönthetők.
A nagyobb méretekben az is szerepet játszik, hogy az új E-osztály kombi 28 milliméterrel szélesebb, míg tengelytávja 22 milliméterrel hosszabb, mint az elődmodellnek. Így az autó tengelytávja majdnem 3 méter (2961 mm), ami már vetekszik az elektromos autók hatalmas tengelytávjaival.
Az egész forma dinamikusabb lett, ami jópofa dizájnszövegnek hangzik, ám gyakorlati haszna is van. Már az elődmodellhez képest is jobb légellenállást mutatott az új E-osztály, hiszen a nagyobb homlokfelület ellenére is egy tizeddel jobb légellenállási értéket mutat.
Ami szintén hagyománynak számít az E-osztályok kombi kiviteleinél, hogy alapáron jár hátra a légrugós futómű. Ennek akkor van szerepe, hogy ha telepakoljuk a csomagtartót, de mégsem a dobbetéten dörzsölődő kerékkel szeretnénk autózni.
Szintén alapáras történet lesz a kombi kiviteleknél az elektromosan nyitható csomagtérajtó és a benne található térelválasztó, illetve rendezőhálóknak kialakított rekeszek. Ezen felül viszont az autó minden szeglete alá szerelt légrugós felfüggesztés továbbra is opcionális extra maradt.