2019. október 03. | 17:36

A lóerőszám megmaradt, az MMI rendszer viszont frissült az új Audi RS4-ben

Az Audi RS4 frissített modelljét már egy ideje figyeli a szaksajtó, azonban most a ráncfelvarrott RS4 kombi felfedte valódi arcát. Túl nagy meglepetések nem értek minket, hiszen az MMI rendszer nem változott sokat, a motorháztető alatt továbbra is a vérmes V6-os dolgozik.

A külsőt tekintve talán a legszembetűnőbb változás a méhsejt mintázatú, Singleframe maszkban keresendő, picit szélesebb lett, igazodik a márka frissített modellkínálathoz. Természetesen az autó is szélesebb a mezei A4-hez képest, opcionális LED-es fényszórókat kaphat fekete betétekkel körülvéve.

A beltérben a 10.1 colos MMI érintőkijelző fogad a vezető felé fordítotva, és jóval okosabbá vált, hiszen átvette a forgótárcsás kezelőszerv szerepét - a jármű állapotán kívül a G-erőket és a köridőt is képes megjeleníteni.

A motorháztető alatt a már emlegetett, 2.9 literes, duplaturbós V6-os dolgozik, ami 444 lóerőt juttat a 19-es kerekekre, amik a vevő kívánságai szerint akár 20-asak is lehetnek. Ezek mögött a hat dugattyús féknyergek biztosítják a stabil megállást, a váltásról pedig a 8 fokozatú Tiptronic váltó gondoskodik, így érve el 4.1 másodperc alatt a 100 km/h-t.

Európában a 2020-as Audi RS4 kombi már ebben a hónapban forgalomba kerülhet, ára 81.400 euróról, vagyis 27 millió forintról indul.