„A Purosangue a vállalat eladásainak maximum 20 százalékát teheti ki” - mondta Enrico Galliera, a Ferrari marketingfőnöke a vállalat négyéves terveivel kapcsolatban. Bár az olaszok termékei egyáltalán nem a tömeggyártás mintapéldányai, az autóipar jelenlegi nehézségeit figyelembe véve erős kijelentés korlátozni az elérhetőségét egy húzóterméknek.

Márpedig a kereslet megvan, mert a hírek szerint a szerdán megvillantott autónak nagy sikere volt, a Purosangue-ra nagyszámú előrendelés érkezett Galliera állítása szerint. Ettől függetlenül nem céljuk a konkurencia útjára térni.

A Porsche a Cayenne piacra dobása után három évvel majdnem dupla annyi autót adott el, mint előtte, de tavaly a Macan és a Cayenne együtt már az eladások 57 százalékát tette ki.  A Lamborghininél sem más a helyzet, az Urus abszolút csúcstartó lett, 2018-s bemutatása óta már 20 ezer darab készült belőle, tavaly a cég eladásainak 60 százalékát jelentette.

A Ferrari az utóbbi években jelentősen növekedett, hiszen a tavalyi eladásaik 22 százalékkal túlteljesítették a 2020-as számokat. Az SUV modell bejelentésével ennél is jóval nagyobb sikert feltételeznek a következő évre, de hivatalos álláspont látszólag az, hogy nem kerülhet túlsúlyba az szabadidő-autós formájú kocsi a palettán. Ezzel a kijelentéssel biztosan felizgatták a fizetőképes gyűjtők fantáziáját is.